Piotr9080 Napisano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Napisano 25 Sierpnia 2015 Witam. Nie wiem czy to dobry dział jak zły przepraszam. Zamówiłem zasilacz i pamieć ram w sklepie agito i do dzis nie ma żadnej odpowiedzi (mija tydzień od zamówienia) Jak mogę anulować zamówiony towar. Proszę o podpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dammeron Napisano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Napisano 25 Sierpnia 2015 Dlaczego pytasz nas, a nie sklep? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reyden Napisano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Napisano 25 Sierpnia 2015 Jak wyżej - takie pytania to kieruj do sklepu a nie do nas . Jaki jest status zamówienia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...