evald Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2015 Posiadam już parę lat ruter AirLive N.Power. Parę miesięcy temu dokupiłem TP-Link Range Extender (TP-WA854RE). Wszystko od samego początku działało dobrze. Podłączyłem TP LInka do gniazdka, WPS na ruterze potem na TP Linku i wszystko hula. Od wczoraj mam problem, ponieważ TP Link nie współpracuje z AirLive. Ostatnio robiłem reset rutera i po próbie skonfigurowania TP Linka przestaje działać Internet w ogóle. Wygląda to tak: działa sam ruter (TP Link wyłączony) to wszystko śmiga, każde urządzenie się podłączy do sieci. Klikam WPS na ruterze, następnie na TP Link (poprzez manualną konfigurację przeglądarkową efekt taki sam) i bum, laptop, który stoi zaraz koło airlive rozłącza się z siecią, Inny laptop także nie może się połączyć. W sumie nie wiem czego mój smartfon i tak się połączył z wifi... Tak więc po konfiguracju Extendera pada sieć a windows wyrzuca błąd "Windows nie był w stanie nawiązać połączenia z siecią". Sieć jest widoczna ale po wpisuaniu hasła nie da rady się połączyć. Extender natomiast wygląda dobrze, tzn. wyszukuje sieć i się do niej podłącza, zasięg jest jak zawsze bardzo dobry. Czy ktoś wie o co tu może chodzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soju Opublikowano 3 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2016 Odgrzewam trochę posta, ale może komuś się to przyda. 1. W zakładce "Network Settings" we wzmacniaczu zaznaczamy "Use the following IP adres" i wpisujemy ostatni możliwy adres z zakresu adresów routera (u mnie dla przykładu jest to: 192.168.1.200). 2. W zakładce "DHCP Server Settings" zaznaczamy off. 3. Ostatecznie jeśli powyższe punkty nie pomogą dodatkowo zmieniamy nazwę sieci rozgłaszana przez repeater. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...