L0rdm Napisano 23 Września 2015 Zgłoś Napisano 23 Września 2015 Cześć mam problem UPLAY. Niedawno chciałem pograć w The Crew i po zaktualizowaniu uplaya nie uruchamiał się, tylko wisiał w procesach. Zakończyłem proces i odpaliłem na nowo, od tamtej pory wyświetla sie takie okno: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dammeron Napisano 23 Września 2015 Zgłoś Napisano 23 Września 2015 Dlaczego piszesz z tym do nas, a nie do ubi? No i zero informacji - jaki komp, jaki system... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
L0rdm Napisano 23 Września 2015 Zgłoś Napisano 23 Września 2015 Bo może ktoś miał już ten problem i wie jak go naprawić. Support Ubi można powiedzieć że nie działa, dlatego wolałem najpierw spytać tutaj. Wydaje mi się że specyfikacja dużej roli nie odgrywa przy odpalaniu programu jakim jest uplay. Windows 7 CPU: i5 3470 GPU: GTX 970 RAM: GR 8GB MOBO: H61M-P20 MSI PSU: Thermaltake 530W Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reyden Napisano 24 Września 2015 Zgłoś Napisano 24 Września 2015 (edytowane) Może to gra sama w sobie albo jakiś syf się przypałętał . Pamiętam jak próbowałem grać w bętę i co rusz miałem crashe . Może 1/10 razy zaskoczył i udało mi się dojść do początkowej ucieczki tym SUV-em , choć z reguły i tak następował crash w trakcie zabawy . Możesz poszukać info lub odpowiedzi na forum UBI . Tym czasem proponuję całkowitą reinstalację gry ( z użyciem CCleanera po usunięciu pierwotnej instalacji włącznie ) . Jak i całego Uplay . Edytowane 24 Września 2015 przez reyden Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...