Skocz do zawartości
krp

Szczęśliwe zakończenie (?) po trzech miesiącach reklamacji MSI R9 390

Rekomendowane odpowiedzi

współczuję ci, nigdy nie kupię niczego od msi o asusie również się słyszy podobne rzeczy. już nie wiadomo komu można dzisiaj zaufać...

 

I tym sposobem nic nie kupisz, bo każda firma ma negatywne komentarze, jedni mniej, drudzy więcej, a historie taka jak ta zdarzają się może raz na 1000 klientów, więc pozostaje liczyć, że nie padnie na Ciebie :)

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakie powinno być? Bez przesady karta po wyciągnięciu z pudełka, bez OC powinna być stabilna. Zrobiłem test na -10% i nie wyłączył się. Zrobiłem kolejny na 0% i reset w tym samym miejscu.

Nie zawsze ;) Mi się trafiło MSI (ale GTX970), które potrafiło się zamyślić przy nic-nie-robieniu (albo zwis, albo 'sterownik odzyskał sprawność'). Oczywiście delikatne podniesienie napięcia w biosie załatwiło sprawę i nie przyszło by mi myśl reklamowanie karty.

Z drugiej strony rozumiem ludzi którym nie działa, którzy nie chcą/nie potrafią/boją się bawić w modyfikacje biosu i jak najbardziej popieram procedurę zwrotu - niech producent się nauczy wypusczać poprawnie działające modele...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tym sposobem nic nie kupisz, bo każda firma ma negatywne komentarze, jedni mniej, drudzy więcej, a historie taka jak ta zdarzają się może raz na 1000 klientów, więc pozostaje liczyć, że nie padnie na Ciebie :)

Dokładnie tak. Mniej negatywnych opinii o serwisach XFI, EVGA czy Palita to jest po prostu kwestia dużo niższej sprzedaży ASUS ~5m kart, Gigabyte 3.4m MSI ~3m, reszta mniej. Do tego Polska przez serwisy jest traktowana jako kraj 3-ciego świata i idą tam najgorsze ochłapy serwisowe, które trzeba gdzieś wcisnąć. A jeśli chodzi o ASUSA to na zachodzie jest najczęściej wybierany właśnie ze względu na minimalną awaryjność i przyzwoity serwis lepszy niż msi na pewno. W Polsce można wszystko do jednej beczki wrzucić co nie kupisz możesz mieć pecha i dostać szrot z serwisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ASRock podobno ma dobry serwis mi szalejacą płytę główną wymienili na nową. Zresztą nigdy nie miałem problemu z żadnym serwisem producenta.

 

Problem to miałem z morelami bo to są oszuści.

Edytowane przez zaodrze244
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Pana/Panią,

Polski oddział nie jest  stanie wpłynąć na dystrybutora eD System. Jest to czeska dystrybucja i tylko czeski oddział może się z nimi kontaktować. Natomiast jeśli czeska dystrybucja kupiła produkt w Niemczech to za reklamacje odpowiada MSI Deutschland.

Jeśli chodzi o zwrot pieniędzy to dyspozycję zwrotu musi Pan złożyć u sprzedawcy.

Pozdrawiamy

Zespół wsparcia technicznego MSI Polska

 

Ale jazda. To kto w końcu jest odpowiedzialny? MSI Polska, Niemcy, czy Czechy? Zaraz się okaże, że będę musiał pisać do Taiwanu, oczywiście po mandaryńsku. xD

Edytowane przez krp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z tym co sami napisali, żądałbym zwrotu pieniędzy od sprzedawcy. Jako główny powód; poza oczywiście niedziałającą kartą, napisałbym o przeciągającej się reklamacji. Pisałeś, że w gwarancji jest napisane o 30 dniach, a trwa to 60, co wg mnie wystarczy do wyciągnięcia zarzutu o niewywiązanie się z gwarancji przez producenta.

Przypominam o rękojmi, która obowiązuje przez rok przy zakupach na firmę.

Edytowane przez Adikss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masakra też mam problem z grafą ale Gigabyte aż strach wysyłać to są jakieś jaja co robią sklepy i producenci w Polsce z nami klientami. Moja karta z Agito też czytam na necie to ręce opadją.

Kolega miał 290x kupioną w Proline tam też jaja dostał nówkę ale proline nie daje nowej GW tylko kontynuje stara czyli ma nową grafe z miesięczną GW to tylko unas mogą tak robic z kientami masakra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do morele o zwrot pieniędzy ale wczoraj wieczorem, więc 24h będzie dzisiaj wieczorem. Nie pracują w weekend, więc pewnie odpowiedzi się doczekam w poniedziałek. :) Ale trzymam kciuki za nich, może dzisiaj odpowiedzą.

Tutaj jeszcze ciekawostka co do gwarancji:

JOxCPND.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę, proszę kto tu zawitał. :)

Power consumption 275W. Ten zasilacz jest przystosowany do SLI, ma mocne 12V i bez problemu tyle dostarcza.

 

A po co mam zmieniać skoro nie mam karty? Proszę poczytać wątek od początku do końca, dowiecie się, że tamta karta została wymieniona na całkowicie wadliwą.
Sugerujecie, że bluescreen w idle jest powodem słabego zasilacza? W takim razie czemu ta pierwsza nie powodowała bluescreena?

Edytowane przez krp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmień zasilacz na min . 750W czyli rekomendowany. Być może zasilacz nie daje rady.

 

http://www.msi.com/product/graphics-card/R9-390-GAMING-8G.html#hero-specification

Jakoś na moim konfiguracji z sygnatury śmiga bez problemu. Niedługo rekomendowane będą zasilacze 1,5KW żeby ew wykluczyć problem "z prądem".

 

Czy dostałeś decyzję odnośnie uznania/nieuznania gwarancji w ciągu 14 dni? Jeśli nie to reklamację uznaje się za zasadną i przysługuje Ci wymiana sprzętu na nowy, zwrot pieniędzy lub otrzymanie innego równoważnego produktu.

Edytowane przez bender83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś na moim konfiguracji z sygnatury śmiga bez problemu. Niedługo rekomendowane będą zasilacze 1,5KW żeby ew wykluczyć problem "z prądem".

 

Nie wiem po co MSI Team się w ogóle wypowiadał w ten sposób. Możliwości są chyba dwie: celowo próbują się pogrążyć albo pracują tam przypadkowe osoby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Az zraportowalem MSI z pozytywnego wrazenia. A idzcie w las. I proponuje tez innym. Trolling pelna geba.

Jesli to oficjalne stanowisko MSI to ja Ci proponuje dostac takie stanowisko na pismie, kupic zasilacz 750W, jak nie podziala to zwrocic sie o zwrot pieniedzy za zasilacz do MSI. Wygrana na 100%. Jak trollowac trolla to z fasonem.
Wygryw nowy zasilacz i karta. Nie dziekuj.

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wszędzie.

Ogólnie autor też dał [gluteus maximus] w paru kwestiach, ale zamiast złapać sklep za mordę po konsultacji z UOKiK to woli płakać na forum.

 

Poza tym skoro druga karta też odwalała cyrki to ja bym zaczął od sprawdzenia własnego sprzętu, albo karty testował u znajomego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę, proszę kto tu zawitał. :)

Power consumption 275W. Ten zasilacz jest przystosowany do SLI, ma mocne 12V i bez problemu tyle dostarcza.

 

A po co mam zmieniać skoro nie mam karty? Proszę poczytać wątek od początku do końca, dowiecie się, że tamta karta została wymieniona na całkowicie wadliwą.

Sugerujecie, że bluescreen w idle jest powodem słabego zasilacza? W takim razie czemu ta pierwsza nie powodowała bluescreena?

 

Proponujemy spróbować użyć innego zasilacza jeśli produkt wróci z reklamacji. Zasilacze rekomendowane są przez producenta chipsetu i firmę MSI.

Nie jesteśmy w stanie powiedzieć jakie są procedury sprawdzające czy produkt jest sprawny i czy wogóle są takowe przy wysyłce wymienionego produktu z MSI Deutschland.

Nie sugerujemy ,że bluescreeny w IDLE mogą być powodowane przez zasilacz ,lecz przypadki są różne.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponujemy spróbować użyć innego zasilacza jeśli produkt wróci z reklamacji. Zasilacze rekomendowane są przez producenta chipsetu i firmę MSI.

Nie jesteśmy w stanie powiedzieć jakie są procedury sprawdzające czy produkt jest sprawny i czy wogóle są takowe przy wysyłce wymienionego produktu z MSI Deutschland.

Nie sugerujemy ,że bluescreeny w IDLE mogą być powodowane przez zasilacz ,lecz przypadki są różne.

 

Mam nadzieję, że nie wróci i odzyskam pieniądze. Straciłem zaufanie do marki MSI i nie chcę mieć już z wami nic wspólnego. Rozumiem, że mogą się zdarzyć dwa szroty pod rząd ale nie rozumiem jak można reklamację tak długi czas realizować. Najważniejsze dla was dobrze się reklamować, przygotować ładne obrazki i sprzedać kartę, a jak już ktoś zapłacił to go można olać. Czy wy naprawdę nie widzicie w tym swojej winy, że trwa to już dwa miesiące? Nie odpowiadacie na temat tylko powtarzacie głupoty o zasilaczu. Czuję się jak na elektrodzie. :) Tu nie chodzi o zasilacz, czy o wadliwe karty. Tu chodzi o czas realizacji reklamacji.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś jak kopanie się z koniem :/

MSI na stos IMO za tak frajerskie podejście. Mam na myśli "tutejsze" MSI w szczególności. Bo za idiotę można robić jakiegoś dziadka w mediamarkcie, ale nie forumowicza z PPC. Czy tam naprawdę nikt nie potrafi logicznie myśleć i kojarzyć faktów??

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś jak kopanie się z koniem :/

MSI na stos IMO za tak frajerskie podejście. Mam na myśli "tutejsze" MSI w szczególności. Bo za idiotę można robić jakiegoś dziadka w mediamarkcie, ale nie forumowicza z PPC. Czy tam naprawdę nikt nie potrafi logicznie myśleć i kojarzyć faktów??

 

stary, odpowiedzieli ? odpowiedzieli

odfajkowane w systemie i lecimy dalej :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masakra też mam problem z grafą ale Gigabyte aż strach wysyłać to są jakieś jaja co robią sklepy i producenci w Polsce z nami klientami. Moja karta z Agito też czytam na necie to ręce opadją.

Kolega miał 290x kupioną w Proline tam też jaja dostał nówkę ale proline nie daje nowej GW tylko kontynuje stara czyli ma nową grafe z miesięczną GW to tylko unas mogą tak robic z kientami masakra.

Dziwne, ja w proline miałem już trzy wymiany i za każdym razem byłem informowany, że gwarancja leci od nowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stary, odpowiedzieli ? odpowiedzieli

odfajkowane w systemie i lecimy dalej :twisted:

Kluczowym jest chyba to, JAK odpowiedzieli.

Odfajkowanie w systemie nie zapewni premjumowości marki :plom:

Edytowane przez reed
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również mam niemiłe wspomnienia z kartą od Msi zakupioną w morele, a dokładnie chodzi o model r9 270. Cewki na karcie grały dosłownie Skrillexa po odpaleniu 3Dmarka, skorzystałem z szybkiego 3 dniowego zwrotu doot to door, nowa karta miała sie u mnie pojawić tydzień po dotarciu starej do morele! Zaczęło sie od tego, że przysłali kuriera, który olał wydrukowany przeze mnie numer paczki i przykleił swój. Potem morele nie chciało przyjąć karty po którą przysłali kuriera, w śledzeniu wysyłki na DHLu widniał zapis "błędny płatnik", straciłem mase kasy na dzownienie po morelach i DHLu, okazało się, że pani odpowiedzialna za serwis w Krakowie nie chce zapłacić kurierowi za paczke! Otrzymałem numer do pani z serwisu lecz ona nie odbierała telefonów. Po jakimś tygodniu użerania się, morele napisało mi, że wszystko już załatwione mam cierpliwie czekać. Kilka dni później w moich drzwiach stanął kurier, w ręce trzymał moje stare zapakowane pudło, które wysłałem i żąda ode mnie ponad 100zł za wysyłkę do Krakowa i z powrotem! Załamałem ręce i nie przyjąłem paczki bo to jakieś żarty. Po prostu już nie wiedziałem co mam robić. Paczka poleżała jakiś czas w punkcie DHL'a po czym jakimś cudem na nowo wystartowała do Krakowa, tym razem o dziwo przyjęli i wymienili karte na nową. Szkoda tylko, że z wymiany, która miała trwać tydzień, zrobił sie ponad miesiąc. Jestem uprzedzony do moreli, msi oraz dhla.

Edytowane przez Seldo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma błędu.

Odpaliłem MGS znowu. Winda wybucha i dokładnie w tym samym momencie komputer się wyłączył.

Na sterownikach beta również wyłączył się w momencie wybuchu windy. Teraz włączyłem taktowanie GPU w sterownikach na -20% i nie wyłączył się. MSI R9 390 nie wyrabia na fabrycznym 1040 MHz?

Nie ty pierwszy masz problem z hawaii i nie ostatni. Amd poprawia stery i gpu zaczyna być wykorzystywane w większym stopniu i stąd niestabilności. Znikomy zapas na oc właśnie powoduje takie problemy w dodaktu między poszczególnymi gpu są różnice, a producenci nie testują wszystkich kart tylko ustawiają takt i napięcie na pałę. Zacznie się sypać więcej kart to wypuszczą nowe biosy z wyższym napięciem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przyszła nowa karta. Czemu to tyle trwa skoro wymieniają, a nie naprawiają? Na chwilę obecną chyba działa ale jeszcze będę obserwował.

Jeżeli ktoś ma problemy jak ja, to nie ma sensu pisać do morele.net, bo mają gdzieś, MSI Polska nic nie może. Z miłą obsługą spotkałem się za to ze strony profilu MSI Global na facebooku. Potrafili w godzinę dowiedzieć się co się dzieje z moją kartą i przekazać mi wszelkie informacje, a w tym, że właśnie odsyłają nową kartę do eD System z centrum serwisowego w Holandii (sic!). Ten ktoś stwierdził, że to trochę dziwne, że z Holandii. Mi też się tak wydaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do morele o zwrot pieniędzy ale wczoraj wieczorem, więc 24h będzie dzisiaj wieczorem. Nie pracują w weekend, więc pewnie odpowiedzi się doczekam w poniedziałek. :) Ale trzymam kciuki za nich, może dzisiaj odpowiedzą.

Tutaj jeszcze ciekawostka co do gwarancji:

JOxCPND.png

 

Jak nie dostałeś na piśmie (wcześniejsza konwersacja mailowa ze sklepem, dokument dołączany do faktury...), że gwarancja na ten produkt to 36 miesięcy, to nic nie udowodnisz - Twoje słowo przeciwko ich słowu.

 

Co do zaś jakości samych kart, to zawsze zdarzają się trefne modele, kwestia szczęścia, by na takowy nie trafić. A jakość samej firmy ocenia się nie poprzez problematyczne sztuki ich produktu, ale to, jak firma sobie z takimi radzi. I tutaj właśnie często zaczynają się schody...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam identyczny co do przebiegu przypadek jak założyciel tematu. Mój pech to Asus R9 390 STRIX DC3OC kupiony w morele.pl. W ciagu przeszlo 2 tygodni uzytkowania moze niecałe 2 dni było OK. Lecz poza tym po paru minutach gry w COKOLWIEK a czesto nawet po paru sekundach do wejscia do windows - czarny ekran. Ekran czarny, w tle słychać że aplikacje działąja (głośniki graja), jedyne co mozna zrobić to reset. Nieważne jaki system stawiałem (7, 8, 10) i jakich sterowników uzywałem, tych z logiem Catalyst czy Crimson w wersji release czy beta, zawsze to samo: w 90% po paru minutach gry mam czarny ekran, w 10% po dłuzszym nieco czasie najwyzej kilkudziesięciu minut. Obnizanie napięć i częśtotliwości nic nie daje. Co ciekawe orginalne serowniki nie potrafią jak powinny sterować wiatrakami. Jeśli nic nie zrobić wiatraki zablokowane będą na 20% co niczym nowym nie jest bo sieć huczy od tego od czerwca a samo AMD w koncu na twiterze przyznało się do błędu (https://twitter.com/AMDRadeon/status/671058196547706880). Niestety nawet jak ściągnać MSI Aterburner'a  i podkręcić wiatraki ręcznie to nic to nie da, maksymalnie parę minut i czarny ekran. Przy okazji mój zasilacz to Corsair 1200W, wiec ... Jutro wysyłam kartę do Morele powołujac się na rękojmię i ządajac wymiany na inny model - juz nigdy AMD(!). 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio pisałem dwa tygodnie temu, że dostałem nową kartę. Niestety okazało się, że trzecia z kolei była wadliwa. Tym razem ekran dziwnie migał i pojawiały się poziome paski. Już nie pisałem kolejny raz do morele.net tylko bezpośrednio z MSI Global na facebooku. Bardzo przepraszali i zgodzili się na wymianę na inny produkt. Zamówili kuriera na swój koszt bezpośrednio do centrum serwisowego w Holandii i wysłali mi z Holandii paczkę z nową kartą graficzną. Do wyboru miałem GTX970 albo R9 390X. Zdecydowałem się na 390X, paczka dotarła 24 grudnia i nie miałem w święta jak przetestować ale wygląda, że wszystko jest ok. Mam nadzieję, że nie będę żałował i na tym sprawa się zakończy.

Edytowane przez krp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

Tutaj jeszcze ciekawostka co do gwarancji:

JOxCPND.png

Trochę odkopie temat ale dodam od siebie że u mnie podobna sytuacja, pytałem sprzedawce przed kupnem czy na tą kartę w morele jest tylko 24 miesiące gwarancji (bo na innych stronach było 36 a na stronie morele tylko 24) i byłem zapewniany że na stronie jest błąd i jest 36 miesięcy, po zamówieniu oczywiście okazało się że jest 24 miesiące a przy próbie wyjaśnienia różne głupie wytłumaczenia, przekręcanie (nawet na chwile zmienili na 36 żeby po dniu wrócić do 24) i ogólnie wciskanie kitu. MSI polska umywa ręce twierdząc że karty są z zagranicznej dystrybucji (nie przeszkadza im to w prowadzeniu z morele.net promocji i dawania odnośników z ich strony do morele.net). Ogólnie dno i kilometr mułu...

Edytowane przez Ralfo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...