PrzemekRyk Opublikowano 7 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2015 Cześć,Mówi się, że najlepszym sprawdzianem poziomu obsługi przez dany sklep nie jest sposób realizacji zamówienia, a zachowanie sprzedawcy w przypadku wystąpienia jakiegoś problemu. Trudno o trafniejszą tezę, co doskonale potwierdził dialog mojej koleżanki ze sklepem morele.net, choć sprawa wydawała się być bardzo prosta.Zamówienie obejmowało następujące podzespoły: komputer miniPC pamięć RAM dysk twardy klawiatura plus mysz kabel DVI Na czym polegał problem? Otóż w specyfikacji komputera miniPC na stronie sklepu jest pewne istotne niedopowiedzenie. Podano mianowicie, że typ obsługiwanej pamięci, to DDR3. Brakuje (nadal) bardzo istotnego szczegółu. Mianowicie w komputerze owszem, stosowane są pamięci DDR3. Tyle tylko, że w postaci modułów SO-DIMM.Co też zrobił klient? No cóż. Klient wpadł na pomysł, że temat nie będzie wielkim problemem i dokona zwrotu zakupionego modułu DIMM, jednocześnie dopłacając różnicę w cenie dokona zakupu modułu SO-DIMM (czyli klient chce tańszy element oddać, jednocześnie kupując droższy!), odbierze za jednym zamachem korektę faktury i będzie zadowolony. Szczególnie, że nie naruszono żadnego opakowania (moduł dostarczono w takim opakowaniu, jak na zdjęciu), więc o jakiejś stracie wartości nie ma mowy. Niestety jednak. NIE DA SIĘ. Nie da się dokonać wymiany, nie przyjmujemy zwrotów. Kupiłeś kliencie (o przepraszam - petencie), to się teraz z tym bujaj. To że wina też leży po naszej stronie? To już nie nasz problem.Do tej pory odnosiłem wrażenie, że morele.net stoją jednak frontem do klienta. Teraz dokładnie przekonałem się, gdzie ten front jest. Mam nadzieję, że obserwujący profil morele.net, jak również dyskutanci m.in. na tym forum, docenią tak proklienckie podejście. Mnie w każdym razie pozostało podziękować za współpracę i kolejne zakupy wyceniać już gdzie indziej. I zakupy w tym sklepie najwyraźniej trzeba będzie również odradzać znajomym.Tak wygląda moduł i opakowanie, w jakim go dostarczono. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 7 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2015 Cześć, .... Do tej pory odnosiłem wrażenie, że morele.net stoją jednak frontem do klienta. serio ? po tylu negatywnych komentach i przygodach ja tam kupuję tylko drobiazgi jak jest wyraźna promocja ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietia79 Opublikowano 7 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2015 Opakowanie wygląda na takie, które się wysyła pocztą - przy sprzedaży wysyłkowej koleżanka może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni (termin został wydłużony). Jeśli jeszcze nie minęło niech po prostu zwróci towar (cały, albo same kości) z informacją że odstępuje od umowy. Ja dlatego lubię zakupy online - w razie problemów, nikt nie robi łaski. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adashi Opublikowano 7 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2015 Skoro mowa o fakturze korygującej, zapewne nie była to sprzedaż konsumencka. A "morele frontem do klienta" - hahahahaha.... 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekRyk Opublikowano 7 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2015 Opakowanie wygląda na takie, które się wysyła pocztą - przy sprzedaży wysyłkowej koleżanka może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni (termin został wydłużony). Jeśli jeszcze nie minęło niech po prostu zwróci towar (cały, albo same kości) z informacją że odstępuje od umowy. Ja dlatego lubię zakupy online - w razie problemów, nikt nie robi łaski. Zakup był na firmę akurat, więc z tej możliwości nici. Niemniej jednak nie spodziewałem się, by dla morele.net udostępnienie możliwości zwrotu przy jednoczesnym zakupie droższego podzespołu okazało się tak niemożliwym do przejścia problemem. serio ? po tylu negatywnych komentach i przygodach ja tam kupuję tylko drobiazgi jak jest wyraźna promocja ... Wiesz - w miarę regularnie składam komputery znajomym. Do tej pory nie było problemu. Inną kwestią jest, że do tej pory nie było potrzeby dokonania reklamacji czy zwrotu. O ile sprzedaż realizowana jest poprawnie, tak jak przyszło do rozwiązania problemu… Cóż… Widać jak w praktyce realizowane jest hasło „pozytywna opinia zadowolonego klienta jest dla nas najlepszą reklamą.” z podstrony traktującej o „Filozofii firmy”. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 7 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2015 To jest dział "co kupić" a nie "jak mi smutno, jak mi źle". Wypłakać się możesz tutaj http://forum.purepc.pl/topic/10429-oszusci-niesolidne-firmy-serwisy-sklepy/ Nie masz ochoty zapoznać się z zasadami panującymi na forum, po kiego wała się rejestrujesz? 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...