Skocz do zawartości
slovik

Jaka GRAFIKA pod płytę ASUS p5q-e

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Szukam informacji jaką kartę graficzną kupić pod płytę ASUS p5q-e?

Jestem laikiem bo już dawno się nie interesowałem co i jak w sprzęcie.

Krótko opisze co się stało. Chciałem dołożyć RAM-u do starego kompa nie udało się bo bebechy są z byt stare.

Chciałem kupić zestaw (płyta główna,procek i ram), okazało się że kolega z pracy ma do odsprzedania części bo coś mu padło i komp stoi.

Komputer przywiozłem do siebie. Okazało się że grafika padła (włącza się wiatraczek na maksa i tyle,sygnał nie idzie do monitora - karat ATI RADEON HD 4870 512 MB)

Wymieniłem gfikę na swoją starą NVIDIA GeForce 8500 GT PCI-e 512 MB TV-OUT DVI. komputer się uruchomił i wszystko było by ok gdyby nie "blue screen" ( pojawia się w różnych sytuacjach po różnym czasie działania kompa)

Nie wiem czy dedukcje mam dobrą? w kompie zmieniłem tylko dysk ( komputer dostałem bez dysku) i grafikę.

Odłączyłem swój dysk i podłączyłem nowy na który od nowa wgrałem system, blue screen znów się pojawił.

Wiedz podejrzewam że chodzi o grafikę, że nie jest kompatybilna z płytą główną. 

Stąd moje pytanie, jaką grafikę do płyty ASUS p5q-e w przedziale 200-400 zł mogę kupić? chodzi mi głownie o gry i to nie te najnowsze.

Specyfikacja:

płyta:  ASUS p5q-e

RAM:  DDR2 800 2x1 GB I 2x2 GB

procek: Intel Core 2 Duo E8400 3.0 GHz Socket 775 6144kB L2 BOX

zasilacz: OCZ StealthXStream 600W ATX SLI PSU

garfika która padła: PowerColor ATI Radeon HD4870 512MB DDR5 256bit PCI-E TV/2xDVI

HDD: IBM 160 GB 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi