slovik Opublikowano 20 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2015 Witam, Szukam informacji jaką kartę graficzną kupić pod płytę ASUS p5q-e? Jestem laikiem bo już dawno się nie interesowałem co i jak w sprzęcie. Krótko opisze co się stało. Chciałem dołożyć RAM-u do starego kompa nie udało się bo bebechy są z byt stare. Chciałem kupić zestaw (płyta główna,procek i ram), okazało się że kolega z pracy ma do odsprzedania części bo coś mu padło i komp stoi. Komputer przywiozłem do siebie. Okazało się że grafika padła (włącza się wiatraczek na maksa i tyle,sygnał nie idzie do monitora - karat ATI RADEON HD 4870 512 MB) Wymieniłem gfikę na swoją starą NVIDIA GeForce 8500 GT PCI-e 512 MB TV-OUT DVI. komputer się uruchomił i wszystko było by ok gdyby nie "blue screen" ( pojawia się w różnych sytuacjach po różnym czasie działania kompa) Nie wiem czy dedukcje mam dobrą? w kompie zmieniłem tylko dysk ( komputer dostałem bez dysku) i grafikę. Odłączyłem swój dysk i podłączyłem nowy na który od nowa wgrałem system, blue screen znów się pojawił. Wiedz podejrzewam że chodzi o grafikę, że nie jest kompatybilna z płytą główną. Stąd moje pytanie, jaką grafikę do płyty ASUS p5q-e w przedziale 200-400 zł mogę kupić? chodzi mi głownie o gry i to nie te najnowsze. Specyfikacja: płyta: ASUS p5q-e RAM: DDR2 800 2x1 GB I 2x2 GB procek: Intel Core 2 Duo E8400 3.0 GHz Socket 775 6144kB L2 BOX zasilacz: OCZ StealthXStream 600W ATX SLI PSU garfika która padła: PowerColor ATI Radeon HD4870 512MB DDR5 256bit PCI-E TV/2xDVI HDD: IBM 160 GB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...