Wonszodan Opublikowano 25 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2015 (edytowane) Witam, Na święta wyposażyłem swój komputer w kartę dźwiękową Asus Xonar DG.Wsadziłem ją w pierwszy dostępny slot PCI, zainstalowałem najnowsze sterowniki, sterowniki od zintegrowanej odinstalowałem.Karta śmiga, aż miło. Niestety powstał jeden problem, system zaczął strasznie długo się włączać.Do momentu wyboru użytkownika i wpisania hasła wszystko w normie.Ekran po logowaniu wydłużył się trzykrotnie, a po jego zakończeniu pojawia się czarny ekran z myszką na ok. 40s. Dopiero po tym czasie normalnie wyświetla się pulpit. Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem? Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Specyfikacja mojego komputera: Windows 7 Ultimate 64bit i5-4690k+SPC Grandis Radeon r9 390 Sapphire Asrock z97 Pro4 Asus Xonar DG Chieftec CTG-650c WD Blue 1TB Edytowane 25 Grudnia 2015 przez Wonszodan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgit Opublikowano 25 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2015 A po co usuwałeś sterowniki od zintegrowanej karty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wonszodan Opublikowano 25 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2015 A po co usuwałeś sterowniki od zintegrowanej karty? Uznałem, że to one są przyczyną zaistniałego problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SambaVerde Opublikowano 25 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2015 Sterowniki integry nie mają nic do rzeczy. Możesz ją wyłączyć w BIOS, żeby mieć pewność.Możesz spróbować zainstalować sterowniki UniXonar.Po tym jak sterowniki będą zainstalowane, powyłączaj automatyczny start oprogramowania panelu sterowania Xonar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wonszodan Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2015 Sterowniki integry nie mają nic do rzeczy. Możesz ją wyłączyć w BIOS, żeby mieć pewność. Możesz spróbować zainstalować sterowniki UniXonar. Po tym jak sterowniki będą zainstalowane, powyłączaj automatyczny start oprogramowania panelu sterowania Xonar. Niestety instalacja tych sterowników nie pomogła. Spróbowałem wyjąć kartę i bez niej uruchomić komputer. Problem zniknął, ale po umieszczeniu karty z powrotem- powrócił. Myślę, że problem nie leży w sterownikach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2015 Spróbuj zamontować w innym slocie PCI? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2015 iej sprawdzić log systemu (dziennik zdarzeń systemu) ewentualne błędy podpowiedzą gdzie jest problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jam Jest Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2015 Na problemy z kompatybilnością dobrze jest też zaktualizować bios płyty głównej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wonszodan Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2015 Bios jest aktualny, zmiana slotu też nic nie wskórała, natomiast w dzienniku zdarzeń figurują takie powiadomienia: *Nazwa dziennika:SystemŹródło: Service Control ManagerData: 2015-12-26 11:40:21Identyfikator zdarzenia:7026Kategoria zadania:BrakPoziom: BłędySłowa kluczowe:KlasycznyUżytkownik: Nie dotyczyKomputer: wonsz-PCOpis:Nie można załadować następujących sterowników startu rozruchowego lub systemowego:wwfd_vt_1_10_0_24Kod XML zdarzenia:<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event"> <System> <Provider Name="Service Control Manager" Guid="{555908d1-a6d7-4695-8e1e-26931d2012f4}" EventSourceName="Service Control Manager" /> <EventID Qualifiers="49152">7026</EventID> <Version>0</Version> <Level>2</Level> <Task>0</Task> <Opcode>0</Opcode> <Keywords>0x8080000000000000</Keywords> <TimeCreated SystemTime="2015-12-26T10:40:21.258825100Z" /> <EventRecordID>130065</EventRecordID> <Correlation /> <Execution ProcessID="608" ThreadID="612" /> <Channel>System</Channel> <Computer>wonsz-PC</Computer> <Security /> </System> <EventData> <Data Name="param1">wwfd_vt_1_10_0_24</Data> </EventData></Event> *Nazwa dziennika:SystemŹródło: Service Control ManagerData: 2015-12-26 11:40:18Identyfikator zdarzenia:7022Kategoria zadania:BrakPoziom: BłędySłowa kluczowe:KlasycznyUżytkownik: Nie dotyczyKomputer: wonsz-PCOpis:Usługa Realtek Audio Service zawiesiła się podczas uruchamiania.Kod XML zdarzenia:<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event"> <System> <Provider Name="Service Control Manager" Guid="{555908d1-a6d7-4695-8e1e-26931d2012f4}" EventSourceName="Service Control Manager" /> <EventID Qualifiers="49152">7022</EventID> <Version>0</Version> <Level>2</Level> <Task>0</Task> <Opcode>0</Opcode> <Keywords>0x8080000000000000</Keywords> <TimeCreated SystemTime="2015-12-26T10:40:18.652770600Z" /> <EventRecordID>130025</EventRecordID> <Correlation /> <Execution ProcessID="608" ThreadID="612" /> <Channel>System</Channel> <Computer>wonsz-PC</Computer> <Security /> </System> <EventData> <Data Name="param1">Realtek Audio Service</Data> </EventData></Event> *Nazwa dziennika:ApplicationŹródło: ISCTAgentData: 2015-12-26 11:40:20Identyfikator zdarzenia:1000Kategoria zadania:(1)Poziom: OstrzeżeniaSłowa kluczowe:KlasycznyUżytkownik: Nie dotyczyKomputer: wonsz-PCOpis:ISCT - CAgentService::AgentServiceInit NetDetect is now disabled since this is not a mobile platformKod XML zdarzenia:<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event"> <System> <Provider Name="ISCTAgent" /> <EventID Qualifiers="0">1000</EventID> <Level>3</Level> <Task>1</Task> <Keywords>0x80000000000000</Keywords> <TimeCreated SystemTime="2015-12-26T10:40:20.000000000Z" /> <EventRecordID>86904</EventRecordID> <Channel>Application</Channel> <Computer>wonsz-PC</Computer> <Security /> </System> <EventData> <Data>ISCT - CAgentService::AgentServiceInit NetDetect is now disabled since this is not a mobile platform</Data> </EventData></Event> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zrób przywracanie systemu do momentu kiedy wszystko działało, ale nie wyjmuj nowej karty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wonszodan Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2015 Niestety przywracanie też nic nie zmieniło ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katsuro Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2015 Można spróbować sformatować dysk. Może to coś pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wonszodan Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2015 Wole zostawić format jako ostateczność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2015 No to spróbuj sprawdzić karciochę w innym kompie. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkSoul88 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2015 A próbowałeś tak jak tu ktoś proponował, wyłączyć zintegrowaną kartę dźwiękową w BIOSie? Mi to wygląda na to że karty się ze sobą gryzą. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wonszodan Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2015 Wyłączenie zintegrowanej karty nie zadziałało. Natomiast u sąsiada system ładował się normalnie ale nadal pozostał problem minutowego, czarnego pulpitu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkSoul88 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2015 Po wyłączeniu integry masz te same błędy w dzienniku zdarzen? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wonszodan Opublikowano 27 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2015 Tak błędy pozostają te same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkSoul88 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2015 Jedyne co moge jeszcze doradzic to zaktualizowac sterowniki zarowno integry jak i xonara. Jesli to nie pomoze to sam juz nie wiem co moze byc nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2015 Natomiast u sąsiada system ładował się normalnie ale nadal pozostał problem minutowego, czarnego pulpitu. Czyli ten xonar coś nie styka skoro u sąsiada też jest ciemność. Gdzie go kupiłeś, w sklepie? Zwróć się do nich z tymi informacjami. Do 10 dni możesz go zwrócić bezproblemowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...