Skocz do zawartości
marbo666

NVIDIA GeForce GTX 1000 / Titan X (Pascal) - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Podłączam się pod prośbę sprawdzenia wiedźmina bo ludzie na innych forach narzekali na wiedźmina też poza gta.

Mógłbym prosić redakcje o sprawdzenie tego tematu bo widzę że problem jest głębszy z windowsem 7 i dotyczy sporej liczby użytkowników jak przejrzałem inne źródła. I jakoś nie widać aby nvidia rozwiązała problem mimo wydania nowych sterowników które miały pomóc ale niestety brak poprawy znacznej bądź rozwiązania problemu. (nie wiem czy jakiś moderator popchnie to wyżej lub czy redakcja tu zagląda)

Nie chcę przesiadać się na windows 10 na razie w obliczu wszystkich problemów, niedoróbek, telemetrii i coraz dziwniejszej polityki rozwoju tego systemu ( w w7 nie instalowałem aktualizacji z telemetrią). Wystarczy że go w pracy zainstalowałem testowo. Planowałem wymienić już trochę leciwego gtx 560ti na 1080 i ten problem strasznie mnie zmartwił na szczęście znalazłem go nim kupiłem kartę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm na zwrot już chyba za późno :D jeśli już na gwarancje. Ale Dynig Light za to chodzi bez problemowo, bo wcześniej nie dąło się grać, więc reinstal jednak pomógł. W GTA V może to wina Windowsa 7 nie wiem już sam. 

Wypróbuj  testową wersję Windows 10, na pewno masz na czym zainstalować, wtedy będziesz wiedzieć czy to wina W7.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakiś tutorial odnośnie podkręcania gtx 1060 msi gaming x? Coś słychać w kwestii alternatywnego biosu?

 

http://www.guru3d.com/articles-pages/geforce-gtx-1080-overclocking-guide-with-afterburner-4-3,1.html

 

Na razie się nie bawiłem tymi słupkami bo sprawdzam co można podstawowym OC osiągnąć. Na razie przy wentylku na 50% widzę, że rdzeń w boost ponad 2100 trzyma, a memki minimum 9200.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do obsługi dwóch suwaków na krzyż potrzebujesz pomocy?

Nie, po prostu myślałem że jest jakiś tutorial opisujący te suwaczki ale widzę że z kogoś zaczyna wychodzić cebula. Nabiłeś kolejny post - gratulacje, chwała Ci za to. Rozluźnij pośladki internetowy mądralo.

 

@up

 

W jakiej kolejności podkrecałeś kartę najpierw rdzeń później pamięć? O jaką wartość podbijałeś taktowanie w obu parametrach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale tu nie ma co opisywać, wystarczy poświęcić minutę na google i chociaż trochę pomyśleć, serio :) Po co się tak burzysz ? :)

 

Walnij od razu + 180 na rdzeń, testuj 3D Mark FiresStrike / Ungine Heven 4.0 i w grach. Nie baw się w Furmarka (jak by Ci ktoś polecał).

Furmark nie testuje stabilności GPU tylko je zbędnie wygrzewa.

 

Będzie ok, to leć wyżej z OC, będą arty, zwiechy itd, zjeżdżaj o 20 mhz. Jak znajdziesz stabilne ustawienia rdzenia, bierz się za pamięci. Potem zbalansuj wszystko i będzie ok ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się burzę na prostactwo :-) jestem totalnie świeży w kwestii podkręcania podzespołów itd. Gdybym od razu otrzymał taka odpowiedź byłbym usatysfakcjonowany i obyłoby się bez zbędnych postów. Na zagranicznych forach tego nie ma niestety studiowanie nieznanej materii w nieznanym języku wymaga dużej ilości wolnego czasu którego po prostu nie mam. Serdecznie dziękuję za odpowiedź - uprzejmość i życzliwość nie bolała? :-)

Edytowane przez bartomiszcz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem :) Nie ma co brać różnych postów do siebie, czasem wychodzi tak, że człowiek nie miał złej intencji a wyszło nieciekawie ;-) To forum i tak ma bardzo dobry poziom i wysoką kulturę, w czeluściach internetu istnieje niejakie forum pclol - Tam jest dopiero patologia, szkoda gadać :D

 

Działaj, podkręcaj. Dawaj znać co i jak no i powodzenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jakiej kolejności podkrecałeś kartę najpierw rdzeń później pamięć? O jaką wartość podbijałeś taktowanie w obu parametrach?

 

Zacząłem OC z wentylatorem na AUTO. Dałem od razu 9000 na pamięci i rdzeń +100, a potem zwiększałem rdzeń. Na koniec dodałem pamięci na 9200. Rdzeń obecnie mam +187. Dla utrzymania większego boost w grach lepiej zbić temperaturę rdzenia. Przy 50% wentylatora jest cicho i boost przy +187 lata między 2114 a 2139 jak dobrze pamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam MSI GTX 1070 Gaming X i też mi przycina w GTA 5, na Win 7 przy włączonym vsync były skoki nawet do 40 fps, po przejściu na Win 10 problem w dużej mierze został zmniejszony, ale nadal czasami są szarpnięcia podczas spadku do ~50 fps. Czy to może być kwestia wadliwych kart, czy należy jedynie czekać na nowe sterowniki?

Edytowane przez emkacafe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy ktoś mający 1060/1070/1080 + win8/8.1 i grający w wyżej wymienione gry ma podobne problemy?

Według tego co mi  wiadomo to problem w dużej mierze leży po stronie W7 w W8.1 jak i w W10 występuje bardzo rzadko.

Szarpanie i przycięcia to dopiero zobaczy sie na Deus Ex. Tam karta pokroju GTX1070 potrafi mieć 42 fps z 71 fps, bez odpowiedniego monitora tragedia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a Panowie jak z wydajnością kodowania do hevc w nowych pascalach? Kombinuję właśnie z 1060 wersja 3 GB zotac i jak się uda będę ją miał w cenie 185 usd. Zastanawiam się czy wprowadzili jakieś usprawnienia do kodera video? zmieniać będę z 960, która już całkiem sprawnie kodowała ale nowa generacja powinna coś fajnego dodać lub przyspieszyć kodowanie.

 

ten inno3d podobno najlepszy z kart mini, ze względu na cooler, który jest rozbudowany względem evga i zotaca. 1170 pln niezła cena. ja też kupuję wersję mini, bo kiedyś jak będę miniaturyzował peceta to będzie jak znalazł..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie w ogóle zblokowałem boost  dla P0 ,P2 i P5 dla GPC i zmniejszyłem mocno dla L2 , XBAR i SYS i teraz to nawet wiedzmin 3 w 30 klatkach wydaje sie byc sporo płynniejszy wiec uwazam ze to boosty nviidi wprowadzaja te sutery . Pomijam że np stan P5 i 810 MHZ na Vram w starych grach bo tu jestem w 100% przekonany . 60 klatek na P5 to wyglada paskudnie i muli w przeciwieństwie do 60 klatek na stanie P0 czy P2 gdzie pamieć jest taktowana 3500 MHZ lub wiecej w OC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem wku.... mnie te GTA V nie samowicie, fps 80 -120 a jest poprostu nie grywalne, szarpie scina itp i nie są mikro przycięcia tylko sekundowe ścinki, jak znajdę trochę czasu to potestuję je na testowym  Win10.  Pożyczę jeszcze Wiedzimina 3 od brata zainstaluję u siebie i sprawdzę jak chodzi, bo tej gry  jeszcze nie tetowałem :D

 

EDIT

 

nie sprawdzę niestety W3 bo nie mogę go poprawnie zainstalować, po instalacji z płyty odpala się gog loguję się na konto brata i następuje  automatyczna aktualizcja gry, po paru scięgniętych MB aktualizacji wyskakuje błąd pobierania. Próbowałem ręcznie zainstalować patche ale też nie można bo  ==> 

5487eeb53bcf.png

 

 

Krew człowieka zalewa :-/ lepiej chyba śćiągnąc wersje testową ehhh nie dziwię że piractwo jest tak powszechne :-/ szybciej i łatwiej.  Na[ciach!]lili tych łatek tyle że człowiek nie wie co ma pobrać. 

 

EDIT 2

 

Ściągam W3 po przez gog-a 43 GB, może wtedy nie będzie problemu jak z instalacją z płyty. Do zobaczenia za parę dni :D  Postaram się jeszcze sprawdzić Crysisa 3,     SORRY za off top. 

 

EDIT 3 

 

Crysis 3 działa bez problemu, na  max detalach.

Edytowane przez shakal84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że w najnowszej wersji MSI Afterburner pojawiła się regulacja napięcia dla GTX 1060. http://www.guru3d.com/articles_pages/msi_geforce_gtx_1060_6gt_oc_review,25.html Wykorzystana w recenzji wersja Afterburner 4.3.0 beta 11 nie jest na razie niestety dostępna.

 

Druga sprawa to wyższy power limit. W wersji 6GT OC wynosi 116%, w Gaming X 108% - chyba, że to też kwestia Afterburnera http://www.guru3d.com/articles_pages/msi_geforce_gtx_1060_gaming_x_review,39.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę się pobawiłem,

 

i5 4690K @ 4300 ,  GTX +150Mhz CC; +450 MC , (trzyma między 2100 a 2050) Stabilnie i bez robienia nadmiernego chałasu

 

Fire Strike - 14500 

 

Chyba jest nieźle mam niezbyt dobrą i niewentylowaną budę.

 

14500 w Fire Strike ? że co ? :D Chodzi Ci o wynik ogólny czy Graphics ? Czyżby ta 1060 była szybsza po OC od mojej 1070 ?  U mnie i5 4670K @ 4GHz + GTX 1070 Gigabyte G1 standard ==> Fire Strike wynik ogólny 13900 a Graphics  18900. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy się nie interesowałem kartą graficzna (jestem z typu ludzi działa, to działa więcej nic więcej nie trzeba). Przez długi czas miałem bardzo starego radeona i niedawno złożyłem sobie nowego pcta z Palit dual 1060 i i5-6500.

Patrze na forum wszyscy się chwalą oc i tymi sprawami więc z ciekawości sobie odpaliłem msi afterburner i zauważyłem coś dziwnego (przynajmniej dla mnie).

 

 

Na niższych rozdzielczościach (1440x900 - natywna mojego monitora) karta graficzna nigdy nie osiąga wysokiego obciążenia (gram w trochę starsze gierki jak np. Borderlands 2, Saints Row 4, Shadow of Mordor). Nawet tak jest w Skyforge (wydaje mi się, że dość wymagające graficznie mmo). Nawet jeśli się zdarza, że fps spadają poniżej 60 fps to obciążenie karty nie rośnie. Mało tego w kilku grach nawet schodzi taktowanie do ~1400Mhz (zazwyczaj w czasie gry trzyma prawie 1900Mhz). Gdy dam wyższe rozdzielczości poprzez dsr lub custom resolution to karta już nie zaniża taktowanie i czym wyższa rozdzielczość tym większe obciążenie(cały czas sprawdzałem bez fps locka) i żeby było ciekawie w zależności od gry albo fps zbytnio się nie różnią między rozdzielczościami, bądź jest różnica max 30fps (między 1440x900 a 2880x1800 które jest max jakie mogę za pomoca panela nvdii ustawić). Nie mam jak sprawdzić w całkowicie najnowszych grach, bo nie kupuje gier blisko premier (czekam z rok lub dwa aż cena mocno spadnie).

Czy to jest normalne? W większości grach nie schodzi z taktowaniem, ale w niektórych jak np. Skyforge potrafi często schodzić na 1400Mhz (fps spadają nawet czasami poniżej 40fps). Wiem, że z optymalizacją jest różnie szczególnie mmo są zazwyczaj słabo zoptymalizowane, ale raczej nie powinno mi zniżać taktowanie gpu a obciążenie bez fps locka powinna być chociaż w jednej grze 99% ( w końcu on ma robić jak najwięcej klatek na sekunde). Więc o co tu chodzi. Od razu mówię, że nie ruszałem żadnego napięcia, nic nie podkręcałem itp. oraz mam najnowsze sterowniki.

To nie tak, że od razu jest tragicznie bo gry potrafią mieć spokojnie ponad 100 fps z max ustawieniami (nawet z physx w Borderlands), ale są sytuacje czy gry, kiedy taktowanie spada (w tych kilku grach), fps też, a obciążenie w żadnej grze nie rośnie mocno w górę (żadna gra nawet się nie zbliża do 70% obciążenia w 1440x900).

Sprawdzałem i za pomocą afterburner statystyki gpu  jak i za pomocą aplikacji od palita thunder master, które pokazuje parę informacji o karcie.

 

 

 

Dodatkowo warto zmieniać domyślne działanie wiatraków w karcie? Bo szczerze nawet nie wiem jakie są ogólne zalecane temperatury dla kart graficznych :V Wiem ino, że te mają większe niż cpu i to tyle z mojej wiedzy, a skoro są tu eksperci to sobie pomyślałem, że może zapytam jakie oni mają temperatury (albo czy oni coś zmieniali z nimi).

Do około 50 stopni karta działa pasywnie, a pod mocnym obciążeniem (2880x1800 i max ustawienia w grach) nie przekracza nigdy 74 stopni i 62% działania wiatraków (~1900 rpm i wciąż nie są słyszalne dla mnie, ale pewnie boxy wiatrak z procesora zagłusza ;p).

 
 
 
BTW. W nazwie tematu chyba powinno być GTX 1060 a nie ftx ;p
Edytowane przez DreamerDream

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym prosić redakcję o podjęcie tematu zacinania się (stuttering) pascali. Dotyczy to z tego co widzę wszystkich modeli najczęściej na windows 7 ale zdarzają się i przypadki na w10 . Problem jest aktywny od premiery i mimo wydawania kolejnych sterowników mających poprawić dpc latency (prawdopodobna przyczyna) to dalej zacinanie się występuje. Na tym forum również jest już temat użytkownika który ma z tym problem. Na oficjalnym forum nvidii jest kilkanaście rożnych tematów z czego główny ma już kilkadziesiąt stron. Część użytkowników może nie być do końca świadoma problemu gdyż nasila się on wraz z z ilością fps i włączenie vsynca w niektórych grach pomaga go zredukować (ale nie wyeliminować całkowicie!) i z tego co widziałem to niektórzy akceptują że gra wtedy, co kilka minut im się przycina (jest to dla mnie niezrozumiałe jak można zaakceptować że na tyle drogie karty podobno najszybsze na rynku zachowują się gorzej niż poprzednicy).

Byłbym wdzięczny gdyby redakcja zbadała temat i pomogła rozwiać wątpliwości o sensie zakupu tych kart dla niektórych użytkowników.

Jestem szczególnie zainteresowany, ponieważ miałem przesiadać się właśnie na 1080 i poważnie się zastanawiam czy nie ma kolejnej wtopy jak z poprzednią generacją (gtx 970) tylko na znacznie szerszą skalę skoro dotyczy wszystkich modeli i nvidia nie rozwiązała tego programowo do tego czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 
BTW. W nazwie tematu chyba powinno być GTX 1060 a nie ftx ;p

 

 

Poprawiłem ;)

 

Chciałbym prosić redakcję o podjęcie tematu zacinania się (stuttering) pascali. Dotyczy to z tego co widzę wszystkich modeli najczęściej na windows 7 ale zdarzają się i przypadki na w10 . Problem jest aktywny od premiery i mimo wydawania kolejnych sterowników mających poprawić dpc latency (prawdopodobna przyczyna) to dalej zacinanie się występuje. Na tym forum również jest już temat użytkownika który ma z tym problem. Na oficjalnym forum nvidii jest kilkanaście rożnych tematów z czego główny ma już kilkadziesiąt stron. Część użytkowników może nie być do końca świadoma problemu gdyż nasila się on wraz z z ilością fps i włączenie vsynca w niektórych grach pomaga go zredukować (ale nie wyeliminować całkowicie!) i z tego co widziałem to niektórzy akceptują że gra wtedy, co kilka minut im się przycina (jest to dla mnie niezrozumiałe jak można zaakceptować że na tyle drogie karty podobno najszybsze na rynku zachowują się gorzej niż poprzednicy).

Byłbym wdzięczny gdyby redakcja zbadała temat i pomogła rozwiać wątpliwości o sensie zakupu tych kart dla niektórych użytkowników.

Jestem szczególnie zainteresowany, ponieważ miałem przesiadać się właśnie na 1080 i poważnie się zastanawiam czy nie ma kolejnej wtopy jak z poprzednią generacją (gtx 970) tylko na znacznie szerszą skalę skoro dotyczy wszystkich modeli i nvidia nie rozwiązała tego programowo do tego czasu.

 

Mam kartę już prawie 2gi miesiąc i nic takiego nie odnotowałem :) Używam Win10 Home 64Bit.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Nigdy się nie interesowałem kartą graficzna (jestem z typu ludzi działa, to działa więcej nic więcej nie trzeba). Przez długi czas miałem bardzo starego radeona i niedawno złożyłem sobie nowego pcta z Palit dual 1060 i i5-6500.

Patrze na forum wszyscy się chwalą oc i tymi sprawami więc z ciekawości sobie odpaliłem msi afterburner i zauważyłem coś dziwnego (przynajmniej dla mnie).

 

 

Na niższych rozdzielczościach (1440x900 - natywna mojego monitora) karta graficzna nigdy nie osiąga wysokiego obciążenia (gram w trochę starsze gierki jak np. Borderlands 2, Saints Row 4, Shadow of Mordor). Nawet tak jest w Skyforge (wydaje mi się, że dość wymagające graficznie mmo). Nawet jeśli się zdarza, że fps spadają poniżej 60 fps to obciążenie karty nie rośnie. Mało tego w kilku grach nawet schodzi taktowanie do ~1400Mhz (zazwyczaj w czasie gry trzyma prawie 1900Mhz). Gdy dam wyższe rozdzielczości poprzez dsr lub custom resolution to karta już nie zaniża taktowanie i czym wyższa rozdzielczość tym większe obciążenie(cały czas sprawdzałem bez fps locka) i żeby było ciekawie w zależności od gry albo fps zbytnio się nie różnią między rozdzielczościami, bądź jest różnica max 30fps (między 1440x900 a 2880x1800 które jest max jakie mogę za pomoca panela nvdii ustawić). Nie mam jak sprawdzić w całkowicie najnowszych grach, bo nie kupuje gier blisko premier (czekam z rok lub dwa aż cena mocno spadnie).

Czy to jest normalne? W większości grach nie schodzi z taktowaniem, ale w niektórych jak np. Skyforge potrafi często schodzić na 1400Mhz (fps spadają nawet czasami poniżej 40fps). Wiem, że z optymalizacją jest różnie szczególnie mmo są zazwyczaj słabo zoptymalizowane, ale raczej nie powinno mi zniżać taktowanie gpu a obciążenie bez fps locka powinna być chociaż w jednej grze 99% ( w końcu on ma robić jak najwięcej klatek na sekunde). Więc o co tu chodzi. Od razu mówię, że nie ruszałem żadnego napięcia, nic nie podkręcałem itp. oraz mam najnowsze sterowniki.

To nie tak, że od razu jest tragicznie bo gry potrafią mieć spokojnie ponad 100 fps z max ustawieniami (nawet z physx w Borderlands), ale są sytuacje czy gry, kiedy taktowanie spada (w tych kilku grach), fps też, a obciążenie w żadnej grze nie rośnie mocno w górę (żadna gra nawet się nie zbliża do 70% obciążenia w 1440x900).

Sprawdzałem i za pomocą afterburner statystyki gpu  jak i za pomocą aplikacji od palita thunder master, które pokazuje parę informacji o karcie.

 

 

 

Dodatkowo warto zmieniać domyślne działanie wiatraków w karcie? Bo szczerze nawet nie wiem jakie są ogólne zalecane temperatury dla kart graficznych :V Wiem ino, że te mają większe niż cpu i to tyle z mojej wiedzy, a skoro są tu eksperci to sobie pomyślałem, że może zapytam jakie oni mają temperatury (albo czy oni coś zmieniali z nimi).

Do około 50 stopni karta działa pasywnie, a pod mocnym obciążeniem (2880x1800 i max ustawienia w grach) nie przekracza nigdy 74 stopni i 62% działania wiatraków (~1900 rpm i wciąż nie są słyszalne dla mnie, ale pewnie boxy wiatrak z procesora zagłusza ;p).

 
 
 
BTW. W nazwie tematu chyba powinno być GTX 1060 a nie ftx ;p

 

sprobuj tego - w msi afterburner ustaw takty na inetresujace cie wartosci zapisz profil np. pod nr 1, potem w ustweinia, profile i tam do trybu 3d przypisz ten zapisany profil, tez mialem cos podobnego w jakiejs grze i to pomoglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprawiłem ;)

 

 

Mam kartę już prawie 2gi miesiąc i nic takiego nie odnotowałem :) Używam Win10 Home 64Bit.

Jak wspomniałem problem w największej części dotyczy windows 7. Czasami widziałem że na forum nvidi ludzie z 10 też mają ale było ich zdecydowanie mniej. Nie wiadomo jak z w8 bo tego to już prawie nikt nie ma. Chciałbym zmienić kartę ale na razie absolutnie nie wyobrażam sobie przejścia na komputerze domowym na w10, wystarczy że widzę niektóre jej problemy w pracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zerknijcie na testy SLI z TX M vs SLI GTX 1080.

 

Dodałem info co i jak w kwestii DCP latency i problemów przez to.

 

 

Niestety SLI z GTX 1080 miało problemy z DCP latency , co owocowało nagłymi spadkami użycia GPU i stutteringiem. Pomimo wielokrotnego powtarzania testów, efekt był cały czas ten sam. Nie pomagał nawet mostek SLI HB. Ważną kwestią jest również skalowanie SLI w "Rise Of The Tomb Raider", pozostawia ono wiele do życzenia.

 

Lokacja "Geotermiczna Dolina" jest najbardziej wymagającą w grze. Co ciekawe problem ustępował dzięki użyciu SSAA (supersampling) oraz przy wyższych rozdzielczościach, wtedy również skalowanie SLI ulegało poprawie.

 

Informacja jak odczytywać wpływ trybu SSAA na rozdzielczość:

 

1920x1080 + SSAAx2 = 2880x1620 1920x1080 + SSAAx4 = 3840x2160

2560x1440 + SSAAx2 = 3840x2160 2560x1440 + SSAAx4 = 5120x2880

3840x2160 + SSAAx2 = 5760x3240 3840x2160 + SSAAx4 = 7680x4320

 

Tak prezentują się rozdzielczości po włączeniu różnych trybów SSAA. Jednak wyniki nieco różnią się od rozdzielczości bez SSAA , ponieważ przy testach bez włączonego SSAA, zastosowana jest metoda antialasingu SMAA . W najwyższych trybach na SLI z GTX 1080 brakowało już pamięci co drastycznie zmniejszało komfort gry. Jednak jest to ciekawostka, ponieważ przy tak dużych rozdzielczościach oraz maksymalnych ustawieniach w grze, fps nie jest zachwycający nawet na SLI z TITAN X Maxwell oraz SLI z TITAN X Pascal , testy Pascali TX będą w odzielnym materiale . Sterowniki dla TX P poprawiły sporo problemów jakie miały w "ROTR" GTXy 1080.

 

14117688_345580862497421_436145691350596

 

 

14088563_345580902497417_457431077720024

 

 

14095718_345581475830693_901267023955870

Edytowane przez Gosu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem ciekawy trop. Masz zainstalowany sterownik ahci od intela czy microsoftu czy jakiś inny. Jak od intela to go usuń i zainstaluj inny i daj znać czy przestało przycinać. Albo daj znać również jeśli masz inny a i tak zacina i to fałszywy trop. To by mogło być powiązanie czemu niektórzy mają problem a niektórzy nie.

Znalazłem posta jakiegoś kolesia co pisał że zaktualizował na intelowy i mu się zaczęły problemy tego typu.

Edytowane przez Elros

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...