Graxium Opublikowano 1 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) Witam. Chciałem podkręcić mojego G3258 na boxie. Na początku przy napięciu 1.059 wszystko śmigało na zegarze 3700 MHz, a temperatury nie przekraczały 60 stopni. Chciałem pójść krok dalej i zwiększyć zegar stopniowo do 4000 MHz. Nie wiem dlaczego, ale po zapisaniu wszystkich ustawień taktowanie zostało na 3700 MHz, a napięcie się zmieniło. Nie wiem dlaczego tak się dzieje.Płyta : MSI Z87-G41Zasilacz : Thermaltake SE Smart 530W ModularDodam, że robię to pierwszy raz i jestem zielony w tych sprawach. Edytowane 1 Stycznia 2016 przez Klaus Nie wklejaj formatowanego tekstu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 1 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2016 UEFI najnowsze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graxium Opublikowano 1 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2016 Tak. Wszystko jest najnowsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 1 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2016 Czyli jaka wersja? Bazujesz na sprawdzeniu wersji w uefi i na stronie msi (prawidłowo) czy na tym, co wyświetla narzędzie msi (niestety zdarza się, że zawodne, na stronie jest nowsza wersja, program informuje, że masz najnowszą wersję)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...