miro Opublikowano 9 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2003 1. co zrobic jezeli padl mi komp a nie ma juz firmy w której kupowalem czesci... chodzi o firme BMP łódź 2. jezeli padla mi plyta i pozniej dostalem z serwisu nowa po 3 tyg czekania to czy nie powinienem dostac nowej gwarancji na nia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firefl00d Opublikowano 9 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2003 Jeśli jakaś inna firma zoobowiązała się przejąć obowiązki związane z gwarancją to spoko, nie będzie problemów. Jeżeli jednak nikt tego nie zrobił to masz problem. Możesz próbować wysłać sprzęt do dystrybutorów. A co do przedłużania gwarancji to wymieniony produkt powinien mieć pełną gwarancję sprzedawcy ,a nie tyle ile pozostało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MF Opublikowano 9 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2003 Teoretycznie właściciel jest zobowiązany do świadczenia gwarancji nawet jeśli firma padła, w hurtowni zazwyczaj nie przyjmują uszkodzonego sprzętu bez okazania dowodu zakupu u nich, czyli faktury którą posiada właściciel firmy, chyba że jest oryginalna gwarancja producenta (np. monitory, czy nagrywarki LG) ale to wtedy oddajesz do autoryzowanego serwisu, jeśli nie masz żadnych danych właściciela firmy możesz je otrzymać w sądzie gospodarczym(chyba tak się to teraz nazywa) gdzie złożone były dokumenty firmy lub urzędzie miasta. Co do płyty, która dostałeś jeśli została wymieniona na nowa musi być nowa gwarancja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...