kornel12 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2016 Witam zakładam ten temat ze względu na to że na tym forum prawdopodobnie jest dużo użytkowników Którzy zrobili zakupy w sklepie Proline.pl i mogą się podzielić opiniami na temat tego sklepu lub przestrzec przyszłych kupujących. opinia powinna zawierać następujące dane - Data zakupu towaru/Data reklamacji towaru/Data naprawy towaru - Miejsce zakupu towaru - Forma zakupu towaru - Jakość obsługi - Czas pobytu towaru na reklamacji - Ocena ogólna -Jakość towaru - Jakość usług ( składanie komputerów/czyszczenie itp.itd.) - Kompetencja obsługi Proszę nie zamykać tego tematu.Proszę zamknąć moje poprzednie tematy związane ze sklepem Proline. Proponuję założenie działu na tym forum poświęconego opiniom na temat sklepów komputerowych ze względu na możliwość podzielenia się opinią lub doświadczeniem o danym sklepie komputerowym oraz ze względu na możliwość sklasyfikowania sklepów internetowych * jeśli taki dział lub temat istnieje to przepraszam. Panie Klaus proszę nie zamykać tego tematu ponieważ uważam że - ten temat który założyłem jest przydatny ze względu na możliwość podzielenia się opiniami o tym sklepie przez użytkowników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) http://forum.purepc.pl/topic/10429-oszusci-niesolidne-firmy-serwisy-sklepy/page-41?hl=+oszu%C5%9Bci Stary temat z przed 5 lat. Ogólnie opinii o sklepach jest dużo na ceneo czy innych forach. Wystarczy poszukać i poczytac na kilku. Zawęzi to ryzyko pisania przez pracownikow sklepu dobrych opinii i zlych opinii z konkurencji. Generalnie Proline jest dobrym sklepem. Towar zwykle przychodzi na czas. Ceny maja rozne, ale nie tak wysokie jak w niektorych sklepach. Serwis sie poprawil bo kiedys to byl spory problem w tym sklepie. Ogolnie moge polecic tyle ze maja rozny wybor i dostepnosc. Trzeba tez patrzec na gwarancje i kontaktowac sie ze sprzedawca i ustalic warunki. Niektore produkty maja krotsza gwarancje na ich stronie niz daje producent. Zdarza sie to tez w innych sklepach. Edytowane 20 Stycznia 2016 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 4 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2016 W proline od czasu do czasu kupuję drobne rzeczy , większe zakupy robiłem jak składałem kompa z siga - było to parę lat temu , praktycznie cały komp oprócz chłodzenia i SSD kupiony był u nich w sklepie stacjonarnym . Z gwary & Co też w zasadzie nie korzystałem , raz czy dwa na gwarę poszła jakaś drobnica typu pendrive etc. - nie było problemów z tym . Więcej opinii - temat linkowany przez Devila ( choć stary ) + opinie z ceneo & etc . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...