BiMS Napisano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 18 Kwietnia 2016 Witam, Rolka od dźwięku w klawiaturze Gigabyte Force K7 przestała działać. Zainstalowałem wczoraj 360 Total Security. Przeskanował i pousuwał jakieś zbędne pliki. A dziś jak włączyłem to właśnie ta rolka nie działa. Podejrzewam, że to coś z autostartem lecz popróbowałem coś w nim pozmieniać, ale bez skutku. Na 2 komputerze rolka działa więc klawiatura nie jest uszkodzona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reyden Napisano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 18 Kwietnia 2016 A próbowałeś przeinstalować sterowniki czy inne oprogramowanie od klawiatury ? Ew. sprawdzić obecny soft - może tam masz odpowiednie opcje . Dodatkowy soft do klawy w ogóle jest i włącza się wraz z kompem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BiMS Napisano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) Sterowniki są widoczne jakieś tylko w menadżerze urządzeń które odinstalowałem. Po podłączeniu klawiatury wracają. Ta klawiatura na stronie producenta ma tylko Manual. Właśnie próbowałem coś zdziałać przywracaniem. Jakiś error wyskakuje :/ Jakbym uaktualnił mój system do Windows'a 10 To powinno pomóc? Bo jedyną odpowiedzią jaką znalazłem gdzieś to właśnie po formacie się naprawia. (Mam 7. Na komputerze na którym działa bez zarzutu jest zainstalowana 10) Error w załączniku. Dziwne jest to, że nawet nie mam takiego pliku w tel lokalizacji. Proszę pomóżcie, to bardzo ważne dla mnie :/ Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez BiMS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BiMS Napisano 19 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 19 Kwietnia 2016 Problem rozwiązany, zainstalowałem Windowsa 10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...