Skocz do zawartości
DaM

Co będzie bardziej wydajne?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam zamiar zmienić cooler na coś bardziej wydajnego(mam zwykłego Titana) bo proc na tyle co w podpisie grzeje się na ponad 65C

mam do wyboru coolery spire:

1.FalconRock II

2.SkiveStream

W teście na PCLab ten 2 jest bardziej wydajny mimo mniejszego wentyla.

Mógłbym też do tego RockII przełożyć wentyl od Titan przez co byłby chyba bardziej wydajny.

Pomóżcie mi jestem tu początkujący przejrzałem archiwum tego forum i nie znalazłem prawie nic o tym Skive Stream.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Najlepszym wyborem jest tylko i wylacznie z Spite FR I or FRII

a co do tego przekladania wentylatorka na radiator np FRII to raczej bedziez mial gorsza wydajnosc niz na orginalnym od Spire, z tego co mi sie wydaje masz tego titana ktorego przeplwya powietrza jest w granicach 20-23 CFM, a ktory kreci sie bodajze 3500 rpm a ten spire kreci sie 2200 rpm a ma przeplywa w granicach 28 CFM, jezeli juz chcesz cos naprawde wydajnieszego w tej cenie to poszukaj FalconRock I kreci sie okolo 2700 rpm a ma przeplywa troche ponad 35 CFM, do tego jakas dobra pasta termoprzewodzaca i jazdaa...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam

Mam zamiar zmienić cooler na coś bardziej wydajnego(mam zwykłego Titana) bo proc na tyle co w podpisie grzeje się na ponad 65C

mam do wyboru coolery spire:

1.FalconRock II

2.SkiveStream

W teście na PCLab ten 2 jest bardziej wydajny mimo mniejszego wentyla.

Mógłbym też do tego RockII przełożyć wentyl od Titan przez co byłby chyba bardziej wydajny.

Pomóżcie mi jestem tu początkujący przejrzałem archiwum tego forum i nie znalazłem prawie nic o tym Skive Stream.

do twojego procka to tylko i wylacznie jednostki z miedzianym radiatorem.Jak chcesz cos dobrego i taniego to kup Evercool'a CUD-725,bral udzial w tescie na pclab.pl

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi