DaM Opublikowano 11 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2003 Witam Mam zamiar zmienić cooler na coś bardziej wydajnego(mam zwykłego Titana) bo proc na tyle co w podpisie grzeje się na ponad 65C mam do wyboru coolery spire: 1.FalconRock II 2.SkiveStream W teście na PCLab ten 2 jest bardziej wydajny mimo mniejszego wentyla. Mógłbym też do tego RockII przełożyć wentyl od Titan przez co byłby chyba bardziej wydajny. Pomóżcie mi jestem tu początkujący przejrzałem archiwum tego forum i nie znalazłem prawie nic o tym Skive Stream. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldz Opublikowano 11 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2003 Najlepszym wyborem jest tylko i wylacznie z Spite FR I or FRII a co do tego przekladania wentylatorka na radiator np FRII to raczej bedziez mial gorsza wydajnosc niz na orginalnym od Spire, z tego co mi sie wydaje masz tego titana ktorego przeplwya powietrza jest w granicach 20-23 CFM, a ktory kreci sie bodajze 3500 rpm a ten spire kreci sie 2200 rpm a ma przeplywa w granicach 28 CFM, jezeli juz chcesz cos naprawde wydajnieszego w tej cenie to poszukaj FalconRock I kreci sie okolo 2700 rpm a ma przeplywa troche ponad 35 CFM, do tego jakas dobra pasta termoprzewodzaca i jazdaa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...