Varessen Opublikowano 26 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2016 Witam. Po weekendzie będę zamawiał nowy monitor głownie do grania, jestem zdecydowany na 144 Hz, ponieważ widziałem jak taki monitor pracuję i po prostu muszę go mieć :) Na oku mam konkretnie 3 modele monitorów, wszystkie TN, wszystkie 144 Hz, dwa z nich posiadają Freesync, którego nie będę mógł używać (posiadam 280x :(, kartę będę wymieniał w ciągu 2 miesięcy więc za niedługo). Ogołnie nie znam się na monitorach dlatego pytam Was o opinie, mój budżet to ~1500zł a propozycję to: https://www.morele.net/monitor-asus-mg248q-881573/ https://www.morele.net/monitor-iiyama-g-master-red-eagle-gb2488hsu-636024/ https://www.morele.net/monitor-benq-xl2411z-631226/ Brat posiada Benq, widziałem, że po dobrym ustawieniu wyświetla kolory na bardzo fajnym poziomie (żywe i wyraziste), zastanawiam się czy ten Asus i Iiyama też potrafią wyświetlić kolory na takim poziomie jak ten Benq. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonusso3 Opublikowano 26 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2016 Ten Asus byłby najlepszy, przy czym najlepszy to pojęcie względne. Ja ogólnie odradzam tego BenQ bo ostatnio pojawiają się tutaj "obrońcy Hz", co wg nich jak masz 144Hz to możesz oczy zajechać sobie bo już jakość obrazu jest nieważna. Ww BenQ to kupa pod względem kontrastu i odwzorowania kolorów. Ten Asus też tyłka nie urywa ale już ma chociaż ten kontrast na przyzwoitym poziomie (~650:1 vs 800:1). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varessen Opublikowano 26 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2016 A ten iiyama, ktos sie wypowie na jego temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...