Skocz do zawartości
Kilokush

Forza Horizon 3 / 4 / 5 - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Jak będziesz wiedział co niedomaga cpu/gpu/ssd to wrzuć dla potomności.

Jeśli cep spróbuj z zasięgiem rysowania.

Chociaż pewnie się okaże, że trzeba poczekać ~2 miesiące, aż devsi poprawią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obsługa kierownic na PC leży. Niby mam oficjalną kiere pod XONE a w grze zamiast oznaczeń X,Y,A,B mam 3,4,5,6. FFB niby jest a jakby go nie było. Ale najgorsze jest to że nie da się zmienić stopni obrotu koła przez co jeździmy cały czas na 180 stopniach. Dla mnie te ustawienia są niegrywalne. Co najlepsze na XONE takich problemów nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra u mnie na stuttering pomogło tak jak radzą zresztą w necie na forum oficjalnym - Ustawienie koligacji rdzeni na 1,2,3. Rdzen 0 wyłączamy, do tego priorytet procesu na.... LOW. Tak tak na LOW / Niski.

Wcześniej ustawiałem na Wysoki i nic nie pomagało. 

 

Co tu się od******** Microshicie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu, ale miałem dziwne przeczucie że coś będzie nie tak na premierę tej gry i jak widać się potwierdziło. Dobrze, że się wstrzymałem z zakupem, bo na razie wygląda na to, że gra jest nadal w trakcie wykańczania.

 

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że jak ustawiłem kilka opcji na High zamiast Ultra i ograniczyłem FPS do 60 to gra się bardzo miło. Wczoraj cały dzień bez wywalenia się gry. Wcześniej w trakcie jazdy ani razu nie padło tylko w garażu gdzie cały czas jest opóźnienie przy np. przełączaniu felg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie blokada FPS nie do końca daje radę. Owszem jest płynniej, ale podczas wyścigów, gdy jest dużo efektów typu rozchlapana woda z kałuży, dużo aut w pobliżu i świateł to mam dropy i brak płynności. 

W zasadzie dropy mam cały czas. Kwestia tylko tego czy są akceptowalne.

 

EDIT:

 

Dzis wyszla łatka i muszę Wam powiedzieć, że jest dużo lepiej.

Nadal trochę przycina, ale różnica jest kolosalna.

 

Changelog:

 


Windows 10
- Fixed a performance issue on Windows 10 that caused stuttering with high or unlocked framerates on certain hardware configurations
 
- Improved stability on Windows 10
 
- Disable mouse move detection while driving
 
- The Windows 10 video options screen will no longer ask users to save when no changes have been made
 
- Additional options have been added to the Windows 10 Advanced Controller Menu. These include:
o Steering wheel sensitivity 
o Invert Force Feedback 
o Centre spring scale 
o Damping scale 
- Fixed a problem where pre-order cars and the Halo Warthog were not appearing in the Windows 10 version of the game for some players
 
 
Wheel Improvements
- Logitech G27 is now registered correctly on Windows 10, so the correct default mapping will be applied
 
- All wheels with enough buttons have had the horn added to their default mappings on Windows 10
 
- Fix to dead zones for acceleration and braking axes on wheels
 
- Default mappings for all TX Racing Wheel variants
 
- Fixed a bug where custom input mappings would not save successfully
 
 
General Improvements
- The Social and Rivals tabs will now unlock for players with Xbox Live Silver accounts
 
- Fixed a bug where the racing line would sometimes disappear
 
- Controller hot swapping is now available. Players can switch between controllers/their keyboard whenever they choose (including the wheel)
 
- Various content fixes for cars
Edytowane przez logimen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orientujecie się może jak wygląda sprawa drugiego profilu w FH3 ? Braciak chciał u mnie pograć i pytanie czy muszę mu założyć tylko konto xbox i będzie mógł grać na mojej kopii czy jak ? 

 

EDIT:

OK. Juz wiem. Wystarczy oddzielne konto Xbox i gra gitara. Uff

Edytowane przez logimen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie działą super FHD / High / 60fps, zmieniłem tylko MSAA na FXAA.

Za to raz na jakiś czas gra zaczyna pernamentnie mulić i trzeba ją zrestartować, nie wiem dlaczego. Oprócz tego ostatnio po patchu wylatuje do pulpitu.

Gra bardzo fajnie zrobiona, chociaż wolałbym jednak większy realizm vide NFS Porsche, zamiast tej widowiskowości. Ciekawe czy się takiej gry doczekam :)

Mam jeszcze kłopot z poziomem trudności. Na początku było banalnie, natomiast w pewnym momencie, w mieście wyścigi zaczęły być niemożliwe do wygrania. Z maksymalnym ulepszeniem auta, mimo idealnego toru jazdy przeciwinicy dosłownie mnie zmiatają i osiągam jakieś 8 miejsce. Miał ktoś tak?

Edytowane przez _q_b_a_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie zabiły. Na CD-action bodajże byl pokazany test nowych Gearsow i w 1080p przy ultra detalach gra chodzi na gtx 970 w 90 klatkach. Jesli faktycznie tak jest to optymalizacja Gearsow jest niesamowita. No ale z drugiej strony, jedna gra z dobra optymalizacja na tyle spieprzonych to żaden wynik ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak odpuszczę na ta chwilę. Z początku było fajnie (po patchu), w jeździe swobodnej jakoś da się jeździć. Jest lepiej niż było. Ale w trakcie wyścigów z driveatarami gra niesamowicie tnie co skutecznie zniechęca do dalszej zabawy ponieważ każdy poślizg to loteria. Nigdy nie wiem gdzie wyląduje po skończonym drifcie jak zaczyna przycinać.To tylko przykład bo stuttering skutecznie zabija frajdę z zabawy.

 

Szczerze mówiąc mapa jest malutka i trochę nudna, mało dróg, duża część mapy niewykorzystana. Brakuje mi jakichś serpentyn. Pod tym względem lepiej wypada The Crew, a najlepiej chyba TDU. Tam mapkę dookoła objeżdżało się w ok. 1h autem, tutaj to jakieś 10min maks.

 

Fizyka jest ok, taki trochę Driver San Francisco czyli jak dla mnie dobry miks pomiędzy arcade i sim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zaczynałem na i5 2500 i gra potrafiła się po premierze wywalać często. Trochę się pomęczyłem i wymieniłem proca na i7 3770 w międzyczasie chyba była jakaś łatka i teraz nie wiem czy to wymiana procesora czy patch pomógł, ale w zasadzie wszystkie bolączki spadku fpsów i crashy minęły. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sciagnalem z ciekawosci zobaczyc z czym to sie je, na sprzecie z podpisu w 1080p nawet na minimalnych ustawieniach - nie grywalne, nie ukrywam ze mnie troche to zaskoczylo bo z Forza Motosport 6 nie mialem najnmniejszych problemow i to przy wysokich ustawieniach. Klania sie otwarta mapa, wszechobecny foliage i optymalizacja jak przystalo na port z konsoli.

Z plusow to nuta w menu.  :biggrin:

 

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polarisy dają radę, ale niestety starsza architektura coś niedomaga, jakiś błąd w optymalizacji podobno. R9 290 grywalne tylko na średnich, zazwyczaj jest bez problemu 60+, ale są spadki do 30-40 fps przez dłuższe chwile w mieście i przy większej ilości przeciwników przede mną. 

 

Karta cały czas lata na 100% obciążenia, ale power limit nawet nie zbliża się do 50%, także zdecydowanie jest coś skopane. Miałem wrażenie że w dniu premiery gra działała lepiej i po patchu, co miał naprawiać wydajność, wszystko zwolniło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...