Sygurd Opublikowano 12 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2016 (edytowane) Witam. Właśnie objawił mi się brak internetu i bardzo proszę o pomoc z tym faktem. Historia ma się tak. Przemeblowywałem pokój, więc siłą rzeczy odłączyłem wszystkie kable, a gdy już skończyłem podpiąłem wszystko jak trzeba i zasiadłem do komputera (laptop Lenovo, Windows 10). Okazało się jednak, że nie ma sieci. Przez cały czas słuchałem radia na telefonie, więc internet mi nie zniknął, nawet gdy odpinałem router i przypinałem go z powrotem wszystko w telefonie grało (przerwało oczywiście na czas resetowania routera). Przeskoczyłem na drugi komputer sprawdzić czy to coś z kablami (laptop Dell, Windows 10) i tu wszystko w porządku. Zamieniłem kable i też na drugim było w porządku, więc skupiłem się na swoim komputerze szukając problemu. W ustawieniach w zakładce Ethernet pokazuje, że brak internetu, diagnozowanie pokazuje, że wszystko działa poprawnie. W menadżerze urządzeń włączałem i wyłączałem kartę (Qualcomm Atheros), przywracałem poprzednie sterowniki, resetowałem komputer kilka razy, nic to nie dało. WiFi w tym modelu (G580) jest tragiczne od samego początku, a teraz gdy je włączyłem to jak zwykle, czasami działa, ale częściej nie. Strony się nie otwierają, radia w AIMPie tylko niektóre odtwarza, no ale chodzi mi o kabel, a nie bezprzewodowe połączenie, jest to tylko taka dodatkowa informacja. Na routerze świeci się ikonka, ze kabel jest podłączony, ale do panelu admina wejść się nie da, nawet na WiFi (na drugim kompie bez problemu). Nie wiem co jeszcze mógłbym sprawdzić, więc prosiłbym o rady. Dzięki Edit: W ustawieniach sieci zmieniłem na ręczne wprowadzanie adresów i zadziałało z końcówka 10. Narazie działa dobrze. Nie mogę chyba usunąć całego posta, więc już zostawiam tak jak jest. Edytowane 12 Lipca 2016 przez Sygurd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...