Artur-K Opublikowano 19 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2016 Cześć. Potrzebna mi pomoc / podpowiedź w dziedzinie backupu. Mamy tu zespół 14 ludzi pracujących nad projektami graficznymi, i chciałbym wprowadzić sprawny backup w chmurze bez zażynania łącza. Kilka osób pracuje na PC, kilka na Mac. Codziennie produkujemy po te kilkaset MB plików, czasem więcej, więc coś na pewno z nielimitowaną przestrzenią. Wymieniamy się plikami w zasadzie nieustanie. Wstępnie myślałem o dropboxie zainstalowanym u wszystkich, lecz przy synchronizacji tych plików u wszystkich, zarżniemy łącze właśnie. Przykładowo, gdy wrzucę paczkę 4 GB a 13 kompów zacznie ją pobierać, to łącze się zablokuje. Więc może jeden komputer / NAS? My łączymy się z nim i to z niego jest robiony backup do chmury? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk_IT_PL Opublikowano 22 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2016 Pomyśl o usłudze OneDrive od Microsoft. Możesz mieć nawet 1TB na użytkownika. W kliencie OneDrive decydujesz co chcesz synchronizowac aby nie zabić łącza. Wysłane z mojego HUAWEI TIT-L01 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...