Molgrim Opublikowano 31 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2016 Witam Mam pytanie do użytkowników tego forum, którzy już dokonywali zakupów podzespołów elektronicznych za granicą. Jak wygląda sytuacja z gwarancją w takim wypadku? Po rozmowie z serwisem Gigabyte i Sapphire wiem, że sprawę muszę rozwiązywać bezpośrednio ze sklepem w większości wypadków, czy ktoś z was reklamował sprzęt kupiony za granicą? Jak wyglądała procedura i czy mieliście z reklamacją jakiś problem? Jakie sklepy polecacie? Ja osobiście zastanawiam się nad ofertą Amazon.de (tutaj zwracam uwagę, żeby to Amazon był sprzedawcą, jako że na stronie Amazona sprzedają także inni firmy), a także nad sklepem CASEKING. PS. Mam nadzieję, że nie powielam tematów ale szukając w wyszukiwarce nic interesującego nie znalazłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 31 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2016 Zapytaj się w sklepie w którym chcesz kupić? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Molgrim Opublikowano 31 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2016 Oczywiście robię to od jakiegoś czasu, ale to co mi odpowiedzą, nie musi być wcale tak zgodne z tym co później mnie będzie czekać, stąd pytam o doświadczenia innych użytkowników... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...