Gosu Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2016 (edytowane) Zerknijcie na fpsy w "Detailed" :D No i rzecz jasna na GPU score. http://www.3dmark.com/3dm/14101082 http://www.3dmark.com/3dm/14101153 http://www.3dmark.com/3dm/14101251 http://www.3dmark.com/fs/9746481 http://www.3dmark.com/fs/9745619 http://www.3dmark.com/fs/9737479 Edytowane 13 Sierpnia 2016 przez Gosu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Setnik Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2016 W testach jest prawie 2x lepiej, w grach już tak dobrze nie jest :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2016 (edytowane) W testach jest prawie 2x lepiej, w grach już tak dobrze nie jest :) No gry to gry, ale i tak jest mega :) TX Pascal to taki TX Maxwell, który ma prawie 500 CUDA więcej no i znacznie wyższe takty. Mega mocne karty, chociaż dla mnie to jedynie przedsmak TITANA Volty. To będzie dopiero bydle, niech da te 100/120% nad TX M i z miejsca dwa do SLI idą. Ale to już granie w 4k z maks AA jakie się da albo jakiś DSR do 8k bo inaczej to nie mam pomysłu jak to wykorzystać. Do tego zmiana CPU niezbędna, pewnie już będzie jakiś 16 wątkowy Skylake-E ;-) Edytowane 13 Sierpnia 2016 przez Gosu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konduktorr2 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Gosu mógłbyś udostępnić zapis w3 żeby można było u siebie sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2016 (edytowane) Gosu mógłbyś udostępnić zapis w3 żeby można było u siebie sprawdzić? Nie ma problemu :) Mam dwa miejsca testowe, jedno mocno siekające GPU, drugie mniej. Zaraz wrzucę sejvy. Na podstawie materiałów 1080 vs TX i 980Ti rozpoznasz miejsca. <--- Pierwsze. <--- Drugie. Savy http://wyslijto.pl/files/download/frya0e95zm Testuj ze wszystkim na maks :) Edytowane 14 Sierpnia 2016 przez Gosu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rauf Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Dobrze podać: czym pomiar, Fraps? czym nagrywane i czy wyniki pochodzą z testów w czasie nagrania (obciążenie ew.) Dzięki za save też sprawdze wieczorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Dobrze podać: czym pomiar, Fraps? czym nagrywane i czy wyniki pochodzą z testów w czasie nagrania (obciążenie ew.) Dzięki za save też sprawdze wieczorem. 1.Pomiar fraps 2.NV Shadow - Wysoki/1080p/60. Wyniki z testów w czasie nagrywania :) Nie ma problemu, spisuje teraz wyniki i Ci wyślę na maila. To walniesz słodkiego charta ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konduktorr2 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2016 a NV shadow nie ucina wydajności czasem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2016 a NV shadow nie ucina wydajności czasem? Nie zauważyłem tego u siebie. CPU daje radę ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rauf Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Jeśli zapis na SSD to znikomy wpływ na pomiar. Prędzej EvgaPX czy MSI ale to też sporadycznie jeśli już to wina konkretnej gry (zwykle zbugowanej). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Jeśli zapis na SSD to znikomy wpływ na pomiar. Prędzej EvgaPX czy MSI ale to też sporadycznie jeśli już to wina konkretnej gry (zwykle zbugowanej). Wszystko nagrywam na Samsunga 850 EVO 1TB, także luz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konduktorr2 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2016 kurde krwi i wina nie mam .... :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian25 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Tak sie cały czas zxastanawiam na d Vega i mysle sobie że jakiś wałek leci bo jakim cudem oni 18 miliardów tranzystorów zmieszcza jak polaris 10 ma 5.7 miliarda i 232 mm kwadratowych w 14 nm . Dobrze kminie ze Vega to biedzie 700-750 mm chip? xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rauf Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Savy http://wyslijto.pl/files/download/frya0e95zm Testuj ze wszystkim na maks :) Dobre to miejsce testowe musze przyznać, wiem bo sprawdziłem dokładnie i co mogę powiedzieć,mając podobny zestaw wyniki Gosu składają się w każdą stronę. Takie benche to ja szanuje. okok Na zachętę (autor wróci to sam wstawi resztę z opisem). Przegląd topów od Keplera do Pascala w Firestrike 1.1 Wiedźmin 3 SLI porównanie Titan X Maxwell do Titan X Pascala, wszystko po OC na podobnych ustawieniach. Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez rauf 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Setnik Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Dobre to miejsce testowe musze przyznać, wiem bo sprawdziłem dokładnie i co mogę powiedzieć,mając podobny zestaw wyniki Gosu składają się w każdą stronę. Takie benche to ja szanuje. okok Na zachętę (autor wróci to sam wstawi resztę z opisem). Przegląd topów od Keplera do Pascala w Firestrike 1.1 Wiedźmin 3 SLI porównanie Titan X Maxwell do Titan X Pascala, wszystko po OC na podobnych ustawieniach. Witam. O wiele bardziej czytelne i jak ładnie wygląda :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2016 @Rauf jak już gadaliśmy, to charty z W3 mają buga. Nie ma tam SMAA ;-) Ale to luz, będą aktualizacje. Tym czasem przyszło do mnie w końcu... Wiem, wiem. Robione z kartofla ;-) Fotki TX Pascali i TX Maxwelli, ładne, robione lustrzanką. Podrzucę jutro :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rauf Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2016 A poprawiłem gdzie indziej a tu zostały, poprawione Sprawdź koniecznie frametimes na starym mostku i nowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Setnik Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2016 @Gosu Pochwal się na ile stabilnie idą teraz na wodzie Titany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2016 @Gosu Pochwal się na ile stabilnie idą teraz na wodzie Titany Jeszcze nie zakładałem hybryd :) Na pewno dam znać jak ogarnę. Tym czasem kilka fotek nie robionych ziemniakiem ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Setnik Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Ładne. Pozdrawiam i czekam na testy dalsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Ładne. Pozdrawiam i czekam na testy dalsze. Dziękuje :) Ja również czekam na to, aż kumpel zmontuje. Wszystkie testy są już gotowe, kwestia kilku dni i będą na YT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2016 TX P vs TX M 1v1 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Setnik Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Daje rade :), ale pewnie bez g-sync nie grywalna na Pascalu dropy 20 fps na FHD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Daje rade :), ale pewnie bez g-sync nie grywalna na Pascalu dropy 20 fps na FHD. Testy robiłem bez G-Sync :) Miałem trochę roboty przy tym, żeby udało się zmusić TX P do braku spadków użycia GPU i braku stutteru w "ROTR" ale się udało :) Generalnie TX P ma wydajność kozacką :) SLI tym bardziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Slajdy na końcu, robota @Raufa :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2016 SLI :) Co tu się wyprawia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Setnik Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2016 I skończył się procesor :) Ciekawie by było jakby W3 było na Volcanie efekty cząsteczkowe były by bajeczne.Ładny testpozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2016 I skończył się procesor :) Ciekawie by było jakby W3 było na Volcanie efekty cząsteczkowe były by bajeczne. Ładny test pozdrawiam Wina leży po stronie DX11. Użycie CPU nie przekracza i tak 30%... Więc, cóż. Takie API :) No ale ciekaw byłbym jak by W3 latał na VULKANIE albo DOPRACOWANYM DX 11 :) Dzięki za miłe słowa. Pozdro :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...