Goldberg Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam, szukałem i szukałem i nigdzie nie mogę znaleźć tej funkcji. Wysłałem maila bezpośrednio na forum@purepc.pl oraz prywatną wiadomość do administratora marco, ale do teraz nie mam żadnej odpowiedzi. Czy ktoś jest mi wstanie udzielić takiej informacji? Sprawa jest dla mnie o tyle istotna, bowiem okazało się, iż posiadam dwa aktywne konta. Przez co mam zablokowany jeden z adresów mail, który służy mi na co dzień do korespondencji. Dlatego chciałbym dokonać pełenj kasacji jednego z moich kont, tak by wszystkie dane z bazy zostały wymazane i bym mógł uwolnić adres mailowy. Pozdrawiam. Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez Goldberg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goldberg Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Problem rozwiązany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...