xMat Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Witam jestem zielony w tych sprawach i proszę o pomoc, a mianowicie zakupiłem system operacyjny w sklepie morele. Chciałbym go odsprzedać na aukcji. Lecz nie wiem czy będzie to legalne. Znajomi twierdzą, że wersje BOX można sprzedać dalej. Wolę się upewnić więc drodzy koledzy proszę o pomoc. Pozdrawiam Mateusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2016 (edytowane) https://technet.microsoft.com/pl-pl/library/licencjonowanie-windows-8--system-zakupiony-jako-box.aspx Sorki bo to tyczy się 8-ki... Edytowane 29 Sierpnia 2016 przez NostradamuSek 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...