Jump to content
jasiek88

Instalacja gazowa BRC

Recommended Posts

BRC to nazwa producenta podzespołów, ważne jest jakie zostaną użyte do budowy instalacji. To tak jakbyś zapytał co sądzicie o firmie asus/gigabyte/msi itd.

Od tego są odpowiednie fora, równie dobrze mógłbyś zapytać o wyższość wełny mineralnej nad styropianem przy ocieplaniu domu. Wpisz w google forum lpg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam w saabie instalacje BRC jakaś tam najlepsza nie pamiętam nazwy. W poprzednim miałem sterownik zenita, tryski hany i jeden duży parownik - tu i tu 0 problemów. Teraz wziąłem BRC bo w razie problemów to popularna marka w europie i nie powinno być problemów z serwisem u szwabów w razie W.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upewnij się co do silnika, regulacji zaworów, wytrzymałości zaworów, wtrysków i czy ten typ nadaje się do gazu, bo swego czasu tak średnio polecali gazowanie Fordów.

 

Dobra sekwencja sobie z tym raczej poradzi, ale osobiście BRCka odradzam.

 

Najważniejsze to pojechać do DOBREGO gazownika.

Edited by NostradamuSek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upewnij się co do silnika, regulacji zaworów, wytrzymałości zaworów, wtrysków i czy ten typ nadaje się do gazu, bo swego czasu tak średnio polecali gazowanie Fordów.

 

niektóre silniki Forda nie nadawały się do gazu

to musisz juz sam poszukać 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtr fazy ciekłej to można raz w miesiącu wymieniać, kosztuje grosze i od razu widać ile opilkow się na nim osadza.

 

I raz na rok koniecznie sprawdzenie reduktora oraz kalibracja wtrysków. Przy valtekach i innych wynalazkach nawet co pół roku. Valteki po roku moga mieć odchylke plus minus kilkadziesiąt procent i pa pa uszczelniacze zaworowe.

Edited by Gordon Ramsay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam BRC w Volvo V40. Kupiłem w pakiecie z autem. Świetna instalacja, zero problemów, moc auta na benzynie i gazie praktycznie taka sama. Jedyne czego unikaj to wszelakich najtańszych sterowników gazem typu ECO itp. czyli wersji zubożonych które nie mają takich funkcji jak np. tryb letni i zimowy co skutkuje różnicą w spalaniu jak wiadomo, funkcja automatycznego smarowania wtrysków gdzie co któryś cykl pracy zamiast gazu podawane jest z wtrysków auta paliwo zapobiega to ich zapieczeniu. Pamiętaj że warto co około 4-5 tankowań kolejne przejechać tylko na paliwie np. jeżdżąc po 300km na gazie zrób ten 6 raz na samej benzynie, wydłuży to życie Twojego silnika.

Edited by bahus
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.