Defir Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2016 (edytowane) Witam, kilka dni temu podłączono mi nowy internet (światłowód), łącze się z nim przez Wi-Fi. Od tego czasu mam problem ze zrywającym się internetem - przez jakiś czas wszystko jest w porządku aż nagle internet przestaje działać, mimo iż pokazane jest że jestem połączony(czasem tylko pojawia się żółty trójkąt oznaczający ograniczenie internetu) a siła sygnału jest doskonała. Problem zwykle znika bo kilkunastokrotnym zresetowaniu karty sieciowej(TP-LINK TL-WN821N), ale znów po kilku/kilkunastu/kilkudziesięciu się pojawia. Problem ten jest tylko na moim komputerze, na innych urządzeniach działa bez problemu. Dodam jeszcze że komputer mam w pokoju piętro wyżej od routera, ale telefon również tutaj bez problemu łapie mocne i stabilne połączenie. Edytowane 1 Października 2016 przez Defir Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkSoul88 Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2016 Aktualizacja sterowników karty wifi. Ewentualnie firmware routera. To tak na start co mozna doradzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...