a602820922 Opublikowano 10 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2016 Witam wszystkich i proszę o pomoc. Jak w tytule mam problem podczas restartu komputera,otóż często choć nie zawsze kiedy podczas restartu mam taki oto komunikat który widnieje do póki nie przytrzymam guzika na obudowie. Ostatnio zostawiłem ten komunikat na noc na około 6 godzin i rano dalej kółeczko się kręciło. Problem zaczął się po aktualizacji / upgrade z Windows 10pro v. 14xx do v.16xx Mowa o tym anniversary upgrade. Kiedyś miałem podobny problem i coś w rejestrze trzeba było zrobić aby to naprawić ale teraz nie pamiętam co to było więc proszę o pomoc was. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolobos Opublikowano 15 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2016 Masz zainstalowany Acronis? Jezeli tak to zobacz: https://forum.acronis.com/forum/45058 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a602820922 Opublikowano 24 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Tak mam Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Dzięki kolego sprawdzę później. Miałem problemy z tym na win 8.1 + acronis ale naprawiłem to i zapomniałem o tym. Warto sprawdzić to teraz również, aczkolwiek przez 8 miesięcy nie było tego problemu a acronis był zainstalowany. Dopiero po tym anniversary update pojawiły się problemy. Ogólnie zauważyłem że gdy usypiam/hibernuje kompa i później go uruchamiam to trwa to długo i kończy się jakimś błędem i sam robi restart. Jest sporo tematów na www o problemach z Anniversary Update i wygląda na to szybko nie będzie to rozwiązane. Slow boot up after installing Windows 10 Anniversary Update - Microsoft Community http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-power/slow-boot-up-after-installing-windows-10/20e6ef41-3f51-4a59-8dc0-8d673653b516?page=8 I inne teraz zgubiłem linki Dziękuję za wskazówki i proszę o następne. Dam znać co wyszło z Acronisem. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Krótki filmik zachowania podczas restartu. https://youtu.be/uSgttJjFRO4 I tak mieli i mieli bez końca. Raz zostawiłem na całą noc i dalej mielił rano. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Edytowane 24 Października 2016 przez a602820922 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a602820922 Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2016 Masz zainstalowany Acronis? Jezeli tak to zobacz: https://forum.acronis.com/forum/45058 Dzięki kolego, wygląda na to że to było to. Po godzinie testów, problem jakoś został rozwiązany. Dziwi mnie tylko że wcześniej nie było problemu. Być może ten Anniversary Update jakieś konflikty narobił. Za kilka dni dam znać ponownie czy problem ustąpił i temat będzie do zamknięcia. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a602820922 Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2016 Masz zainstalowany Acronis? Jezeli tak to zobacz: https://forum.acronis.com/forum/45058 Sprawa rozwiązana. Ponownie Acronis był winowajcą. Link był pomocny. Dziękuję za pomoc Kolobos. Temat do zamknięcia Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...