Skocz do zawartości
Wonka

Zasilanie dysku SSD

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Na wstępie powiem że jestem laikiem jeśli chodzi o montaż podzespołów w PC. Kupiłem dysk SSD i chcę go zamontować, podłączam go kablem sata 3 do płyty głównej. Mam jednak problem z zasilaniem. Znalazłem wtyczkę, do której mógłbym wpiąć dysk - wychodzi ona z takiego kabla, który idąc od zasilacza po drodze wpięty jest do dysku HDD, a następnie idzie dalej do napędu DVD i tam także jest wpięty. W połowie długości tego kabla, po drodze między dyskiem HDD a napędem jest owa wolna wtyczka, do której wpiąć mógłbym bezpośrednio dysk SSD. Niestety, jesli umieszczam dysk w slocie, nie ma szans aby ta wtyczka tam sięgnęła. Czy jest możliwość użycia w takim przypadku jakiegoś ''przedłużacza" sata-sata, abym mógł połączyć dysk z tą wtyczką? Chodzi mi o coś takiego:  

 

https://www.morele.net/inline-sata-29651a-873419/

 

I czy w ogóle dobrze rozumiem że własnie do takiego kabla mam dysk podpiąć? Chciałbym się upewnić zanim coś popsuję. Dodam jeszcze, że mój zasilacz to thermaltake smart se 530w, o ile to istotne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

530W i tylko jedna wiązka sata? Nie masz przypadkiem w pudełku drugiej? Przejściówkę/ przedłużacz lepiej molex sata. Molex mocno trzyma, nie jak sata na słowo honoru.


http://www.thermaltake.com/products-model_support.aspx?id=C_00001964

 

Zasilacz ma 6x sata

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach