Gość KGHM Zagłębie Lubin Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Więc znam już 3 wersje. 1 od kuriera cwaniaka z DPD, który pier**lił głupoty w stylu, że "jeżeli opakowanie NIE JEST USZKODZONE Z ZEWNĄTRZ, to wszystko jest ok i nie musi mi pozwolić otwierać. 2 z infolinii DPD, że mam prawo zmusić [ciach!]iera do otwarcia pudełka nie płacąc za to. 3 od kuriera z innej firmy, który mówi, że najpierw mam zapłacic, później otworzyć przy nim I POTEM ewentualnie spisywać protokół. tylko co z tego skoro zostanę wtedy i bez $ i bez towaru, z jakąś kopią protokołu ?!?! Ktoś wie jak to ugryżć ? Edytowane 27 Października 2016 przez NokiaFinland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2016 Kurier nie ma takiego obowiązku bez uiszczenia opłaty i potwierdzenia odbioru. Chyba ze na jakiś specjalnych warunkach jaki ma sprzedawca. W innym wypadku wszystko co kupujesz za pobraniem musisz najpierw opłacić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Opcja numer trzy z tym, że zostajesz i z protokołem i z uszkodzonym towarem. Jeśli paczka faktycznie nie jest w żaden sposób uszkodzona z zewnątrz to kurier wyraźnie zaznaczy to na protokole co może być podstawą do odrzucenia reklamacji bo towar równie dobrze mógł być kiepsko zapakowany przez nadawce i latać sobie w środku opakowania. Edytowane 27 Października 2016 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KGHM Zagłębie Lubin Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2016 Czyli hipotetyczna sytuacja. Pudełko nieuszkodzone. Towar rozwalony ponieważ był źle zapakowany. Firma przewozowa odrzuca reklamację i wtedy liczę na dobrą wolę sprzedawcy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 28 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2016 Tak. Problem w 90% z kurierami wynika z tego że ludzie wybierają podstawową dostawę a potem dyskusja, czemu nie ma w domu, wydzwanianie itd. Ja zawsze robie tak: dostawa na dokładny dzień dostawa na przedział godzin (3h) Oczywiście mówimy o sprzęcie wartościowym, drobnicę to zawsze przez paczkomat załatwiam. Sprzęt elektroniczny, wnoszą rozpakowują i dodatkowo sprawdzają czy nie ma śladów uszkodzeń, i podpisuje to na protokole Na pewno płaci się najpierw, a potem dopiero sprawdza. Ale gdy się dopłaci do dostawy to nigdy kurier nie stwarza problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deserted Opublikowano 28 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2016 Czyli hipotetyczna sytuacja... Towar rozwalony ponieważ... Firma przewozowa odrzuca... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KGHM Zagłębie Lubin Opublikowano 29 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2016 MOCNE!!! ALe podejrzewalem cos takiego. Od dawna slyszalem plotki ze np na poczcie polskiej skacza po paczkach. Aaa!!! I jeszcze historia. Kiedys moja GENIALNA Mama, wyslala kartke z zyczeniami i pieniadze w kopercie!!! DOtarla tylko kartka z zyczeniami. Bez $ i koperty. HA HA HA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WedHP Opublikowano 12 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2017 Temat milczy od prawie roku, ale dorzucę kilka słów od siebie. Pracowałam w sklepie internetowym dużej sieci sklepów, bardzo pro-kliencka postawa (co najpewniej nie jest regułą, więc o tym wspominam). W sytuacji, gdy był spisany protokół w pierwszej kolejności "załatwialiśmy" sprawę klienta, czyli wymiana towaru/zwrot środków, natomiast to, jak sobie to załatwimy z firmą kurierską było tylko i wyłącznie naszą kwestią i klient nie musiał czekać na zwrot, bo np. "jego sprawa jest w toku". Nawet w sytuacji, gdy protokołu nie było, bo wygląd paczki nie wzbudzał podejrzeń, a po fakcie okazało się, że produkt jest uszkodzony - nigdy nie sprawialiśmy trudności. W przypadku przesyłki z płatnością za pobraniem kurier nie ma obowiązku wydać jej klientowi przed otrzymaniem wpłaty - co jest w sumie logiczne i jak najbardziej zrozumiałe. Ale zawsze można poprosić, by poczekał, bo po uiszczeniu opłaty chcesz sprawdzić czy z produktem wszystko w porządku (kurierzy są różni, ale raczej nie robią problemów z produktami o większej wartości). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...