Skocz do zawartości
Grimlock

Shadow of the Tomb Raider (Tomb Raider 11) ?

Rekomendowane odpowiedzi

showfile.asp?r=2018&pk=0&a=full&i=2436&f

Premiera: 14 września 2018r. 

Teaser z 15 marca 2018r (pełna prezentacja - 27 kwietnia).

 

 

X4VS9CQ.jpg

 

 

Cytat

Rumour: ‘Shadow of the Tomb Raider’ Purportedly Leaked as Next Tomb Raider Title on Montreal Subway

 

The title for the next game in Square Enix’s rebooted Tomb Raider series may have been leaked today, after an image purporting to show a member of the public working on a presentation for the title was revealed.

 

Reddit user tripleh280 claims to have taken the photo, displayed below, of the unknown person’s laptop screen on the subway system. A cursory glance at tripleh280’s posting history suggests he is based in Montreal, Quebec, Canada – close to the headquarters of Rise of the Tomb Raider co-developer Eidos Montreal, who worked on the game alongside Crystal Dynamics.

 

While most of the text in the PowerPoint presentation is illegible, a logo reading ‘Shadow of the Tomb Raider’ can be clearly made out in the upper-right corner of the document, prompting users to speculate that it could refer to an upcoming entry in the popular action-adventure series. For those with a long enough memory, you may remember that Assassin’s Creed IV: Black Flag was infamously leaked in a similar manner.

 

However, it could be an elaborate ruse, of course, or refer to something else entirely, such as a piece of fan-fiction or other unofficial project. It’s highly unlikely that publisher Square Enix will comment on the image, either, so for now we’ll just have to speculate – while taking it all with a heavy pinch of salt.

 

http://powerupgaming.co.uk/2016/10/31/rumour-has-next-lara-croft-adventure-been-revealed-as-shadow-of-the-tomb-raider/

 

 

Cytat
“But wait,” you might be thinking. “Isn’t Tomb Raider developed by Crystal Dynamics, a studio in San Francisco?” You would be right—except we hear Eidos Montreal, the large studio behind Thief and Deus Ex: Mankind Divided, is helming Lara Croft’s next adventure.

 

 

http://kotaku.com/name-of-next-tomb-raider-leaks-because-guy-had-it-open-1788419554

 

Czyżby to był tytuł przyszłej trzeciej części? Choć z drugiej strony Montreal (i Eidos Montreal) bardziej kojarzy się z trybem multi-player obecnym w TR9.  

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez bym wolał. Ostatni TR jest dla mnie za bardzo sandboxowy. Grobowce są ale jako dodatek. Dla mnie słabsza cześć od tej z 2013 roku jeśli chodzi o gameplay (mniej dynamiczny od TR 2013) i fabułe w którą w ogóle się nie zagłębiałem Zamiast kolejnego takiego TR,a wolałbym remake TR2 lub TR4, ale na to nie ma co liczyć raczej. Developer wybrał taki kierunek gry i skupia się raczej na nowych częściach. Do tego jak dojdzie znów multiplayer to dla mnie to będzie już koniec starego TR'a i zostanie tylko tytuł i główna bohaterka.  W sumie dla mnie w tym wypadku mogli by zakończyć tą serię raz na zawsze a Lara powinna odejść na zasłużona emeryturę.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość KGHM Zagłębie Lubin

Nabralem ochoty na pogranie w TR. Ktora z czesci , nawet wezcie pod uwage te starsze, jest wg was najlepsza ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie spodziewam się aby twórcy trzeciej części odeszli od szablonu gry (forma rozgrywki, akcje) zastosowanego w TR2013 i RotTR. Ale forma i poziom zagadek takich jak w DLC "Więzy Krwi" czy zręcznościowa czasówka z "Baba Yaga" oraz głobowce wplecione w fabułę, a nie jako dodatek na pewno miałyby więcej zwolenników niż przeciwników. Może dla odmiany faktycznie Shadow of the Tomb Raider rozegrałby się w okolicach Zatoki Meksykańskiej/Półwyspu Yukatan - bardziej tropikalnych (i jednocześnie mniej ponurych kolorystycznie)? Spodobałoby mi się otoczenie takie jak np. dżungla z Crysisa (plus efekty specjalne / świetlne) i dodane do niej  grobowce, świątynie. Choć obecna Lara w szortach nie wygląda najlepiej - nie ta figura ;)

 

ZVQMisz.jpg

Więcej eksploracji i zagadek, mniej strzelania oraz żadnych zombie :)

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eurogamer potwierdził, że to wlaśnie Eidos Montreal pracuje nad kolejną częścią.

Z kolei jeden z pracowników EM napomknął, że w lutym lub marcu ma pojawić się coś ciekawego na temat TR11.

 

Tak więc wszystko układa się w logiczną całość. Studio Crystal Dynamics już w czasie prac nad RotTR mówiło, że jest już "zmęczone" serią Tomb Raider i woleliby pracować nad innym tytułem jak Soul Reaver (obecnie Marvel Avengers). A sama Rhianna Pratchett tłumaczyła się niedawno, że studio nie było zadowolone m.in. z bardziej mrocznego zakończenia TR2013 (śmierć Sam) czy narzucenie jej oparcia fabuły RotTR na wątku ojca Lary. Crystal Dynamics nie zdementowało tej wypowiedzi - więc można uznać, że pomysły Rhianny nie były takie złe. Mam wrażenie, że fabuła w TR11 będzie potraktowana po macoszemu. Ciekawe jak będzie z dopracowaniem technicznym nadchodzącej części? Choć z drugiej strony, to właśnie EM tworzyli grobowce w RotTR.   

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam bym wolał powrotu do korzeni jak zwykle.  Mnie już  ostatni Tomb Raider nudził troszkę.  TR 2013 był dla mnie zdecydowanie lepszy. Dlatego jakby teraz wydali cos bardziej w stylu TR z dawnych lat to byłoby ok.   Najlepiej w Egipcie lub Grecji ;) Tak wiem marze sobie  :) Aż sobie chyba odpale TR4 znów.   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie pracuje i mam wolne jak dzisiaj  to gram troszkę dłużej, ale nie dłużej niż z 3 godziny. Zwykle gram 1 godzinie do 1.5  i to nie codziennie zresztą.  Dla mnie ta część jest  za bardzo sandbox'owa, a ja jestem z tych niewielu co woli gry liniowe jak Uncharted.   Ostatni TR ogólnie jest dobry z ładną grafiką, i ciekawymi grobowcami, ale te wciaż są tylko dodatki/ukryte bonusy. Dynamiki w grze też  mniej niż  w TR2013. Fabuła też słabsza nieco. Ogólnie mało się na niej skupiałem niż  w TR2013.  

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi też się bardziej podobała część TR 2013 niż RoTR, choć ta druga mnie nie znudziła.

Spodziewać Shadow of the TR można się w 2018??

Edytowane przez Passt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spodziewać Shadow of the TR można się w 2018??

 

Moim zdaniem tak.

Tym bardziej, że na marzec 2018 jest planowana premiera ekranizacji rebootu. Więc wydanie kolejnej części (gry) pewnie będzie "zsychronizowane" z pojawieniem filmu. Niestety Crystal Dynamics lubili pracować w ciszy. Możliwe, że Eidos Montreal mają podobną strategię? Dopiero w okolicach wydania gotowej części, nagle pojawiał się wysyp materiałów promocyjnych. Może w prasie np. Gameinformerze lub na targach poświęconych grom, jeszcze w tym roku twórcy uchylą rąbka tajemnicy.  

 

http://www.filmweb.pl/film/Tomb+Raider-2018-557479

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to post związany z nadchodząca, kolejną częścią rebootu TR - ale warto o tym wspomnieć (pomimo braku odrębnego wątku). Tym bardziej, że twórca, powoli, ale w miarę systematycznie pracuje nad remakem Tomb Raidera II.

 

Przyznacie, że efekty tej pracy wyglądają co najmniej obiecująco:

 

https://www.youtube.com/watch?v=1TTVTGMuQJU 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem filmiki z tego moda już jakiś czas temu. Moze być ciekawie o ile ktoś znów nie położy na tym łapy i zablokuje projekt. Nawet wolałbym by ktoś położył na tym łape ,ale na zasadzie, że przejmie projekt i wraz z autorami wyda to oficjalnie za pewną opłatą. Tak by twórcy coś z tego mieli oczywiście, a my byśmy dostali dopracowany Remake 2 na który czekam od czasu Anniversary.   Gra nie musi być identyczna pod wzgledem budowy poziomów i rozgrywki, bo przecież Anniversary mocno się różnił od TR1 pod tym względem.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt. Gra zapadła mi w pamięci na długo. Jest to jedna z moich ulubionych gier z dawnych czasów. Grało się w to z wypiekami na twarzy. A grafika robiła opad szczęki. Zwłaszcza jak się odpaliło filtrowanie tekstur.  Pomyśleć, że wtedy to rozmazanie pikseli było czymś pożądanym. Dzisiaj taki efekt mamy jak się jakaś tekstura długo doczytuje.  Ja jestem z tych co taka archaiczna grafika nie wywołuje u mnie wstrętu czy irytacji.  Tak samo jak kiedyś mogę w takie gry grać bez żadnych oporów. Mało tego jakiś  czas temu przeszedłem wszystkie części od 1 do 5.      Gra ma specyficzne sterowanie i gameplay, który dzisiaj niejednemu młodszemu graczowi może nie przypaść do gustu, a wręcz odrzucić.  No i wspomniana grafika. Nie każdy może ją przetrawić.  Mimo tego chętnie bym ograł jeszcze TR2 w lepszej grafice i TR4. 

 

Co do  tego projektu to raczej taka ciekawostka dla mnie. Gra nie ma inwentarza i zapisów gier. Dla  niejednej osoby może to być zbyt toporne w graniu. Zobaczymy co z tego wyjdzie. 

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to Devil, że obaj jesteśmy takimi "starymi wyjadaczami gier". 

Ja w jedynkę grałem na 2 MB S3 Virge. Istna pikseloza. Mimo to pamiętam jak dziś ten klimat. Ta muzyka i dźwięki, resztę dopełniała wyobraźnia.

Później miałem 3DFx Banshee na voodoo2 i opad szczęki jak odpaliłem pierwszego Tomba i kolejne części. 

Najdłużej jednak grałem w dwójkę. Ogólnie to druga połowa lat 90 była świetna pod względem gier.     

Dzisiaj jak mnie najdzie to wracam do Anniversary bo świetnie to "odnowili". Po cichu liczę na podobny remake TR2.

 

A swoją drogą, to miałem wrażenie, że nowy TR taki odgrzewany trochę kotlet via TR z 2013. Przeszedłem jednak grę 2 kolejne razy na najwyższym poziomie trudności i muszę zweryfikować zdanie. RotTR moim zdaniem jest jednak lepsze od TR z 2013 i daje więcej frajdy z gry. Pewnie jeszcze nie raz zagram.   

 

Jeżeli nowa część będzie bardziej nastawiona na eksplorację i survival, ze zmniejszoną ilością ludzkich oponentów (faunę mogą tym kosztem powiększyć) to będzie bardzo dobrze. I MP mogliby zrezygnować, a dać za to jakiś edytor poziomów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tegoroczne targi E3 bez Lary?

Fani Lary Croft oczekiwali, że podczas tegorocznych targów E3 zobaczymy pierwsze materiały z nowej gry o roboczym tytule Tomb Raider 11. Niestety z komunikatu Crystalsów wynika, że lepiej się na to nie nastawiać. "Dla Lary będą to ciche targi E3, ale później w tym roku nadgonimy sprawy związane z jej nową przygodą" - wyjaśnia Meagan Marie ze studia Crystal Dynamics.

 

Tegoroczne targi E3 odbędą się w dniach 13-15 czerwca tradycyjnie w Los Angeles.

 

...

 

 

Źródło: laracroft.pl 

 

Nowa gra już na początku przyszłego roku?

Nie wyklucza tego redakcja brytyjskiego Official PlayStation Magazine, która w najnowszym numerze opublikowała takie oto zdanie: "Wiewiórki szepczą nam, że Shadow of the Tomb Raider może zostać wydany na początku 2018 roku". Czy może to być prawda?

 

 

Tak po prostu, bez budowania napięcia wyczekiwania i pokazania choćby kilku zrzutów? Nie wydaje mi - choć bardzo bym chciał aby OPSM mieli rację ;)

Edytowane przez Grimlock
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na Gamesconie Crystal Dynamics jak i Eidos Montreal poza odświeżoną poprzednią częścią, niczym nie zaskoczyli. 

Owszem to offtop, ale zobaczcie jak wygląda i działa godzinne demo remake'u TR2. Można je pobrać stąd http://tombraider-dox.com/downloads/ lub w razie problemów w opisany tu sposób - http://laracroft.pl/#news2399

 

- "Tomb Raider: Dagger of Xian" - strona twórcy: http://tombraider-dox.com/

 

 

A tak wygląda demo w rozdzielczości 1920x1080 i ustawieniach "Ultra":

 

Edytowane przez Grimlock
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I czym tu się podniecać  ?  Dla mnie bombą będzie jak zrobią Remake którejś ze starych części. Najlepiej 4 w Egipcie. Mnie RoTR troszkę wynudził.  Taki Sandbox się z tego zrobił. Kupię na jakiejs promocji. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Devil napisał:

I czym tu się podniecać  ?  Dla mnie bombą będzie jak zrobią Remake którejś ze starych części. Najlepiej 4 w Egipcie. Mnie RoTR troszkę wynudził.  Taki Sandbox się z tego zrobił. Kupię na jakiejs promocji. 

Trzy pierwsze części pojawią się odświeżone na Steam: https://www.eteknix.com/tomb-raider-1-2-and-3-getting-free-remasters-on-steam/

Cytat

TR1-3 remaster for PC are planned for Steam for free and will requires the purchase of the DOS version being sold on Steam (like ZDoom playing Doom games). Also the PC version will supports OpenVR and features a new 3D engine for both 3 games.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zobaczymy. Taka grafika jak w tym demie z murem chińskim w TR2 mi by odpowiadała. Gameplay może być taki jak Anniversary. Czyli nie musi być to dokładna kopia z ulepszoną grafiką, bo wiadomo, że mechanika starych TR'ów na dzień dzisiejszy by się  nie przyjęła. Ale ta z Anniversary już tak. Więc ja bym zagrał coś  w tym stylu z najnowszą grafiką. Może to byc na silniku UE 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytat

 

Graliśmy w demo Shadow of the Tomb Raider!


Przedstawicielka naszego serwisu, Autumn, która wczoraj zagrała w demo Shadow of the Tomb Raider, wróciła już do Polski, pora zatem na skrótowy opis jej wrażeń. Szerszą relację z wizyty opublikujemy w kolejnych dniach. Przypomnijmy, że podróż do Londynu i zakwaterowanie sfinansowały firmy Square Enix, Crystal Dynamics oraz Cenega. Około 45-minutowe demo gry, a także dodatkowy zwiastun, który został pokazany w Londynie, zostaną opublikowane w sieci dopiero w czerwcu podczas targów E3. Dodajmy, że poniżej widzicie zupełnie nowy render i szkic koncepcyjny. Więcej tego typu grafik znajdziecie na naszym profilu na Facebooku.

Demo rozgrywa się na meksykańskiej wyspie Cozumel na Morzu Karaibskim. Z ujawnionych informacji wynika, że w Shadow of the Tomb Raider zwiedzimy nie tylko ruiny Majów w Meksyku, ale także świątynie Inków w Ameryce Południowej. Na początku wersji demonstracyjnej Lara przebywa razem ze swoim przyjacielem Jonahem w wiosce, w której właśnie świętowany jest Dzień Zmarłych. Bohaterowie wpadają tam na trop najemników z organizacji o nazwie Trójca, którą Lara obarcza o śmierć swojego ojca. Podczas dema eksplorujemy zapomniane ruiny, staczamy walkę z najemnikami oraz korzystamy z łuku, karabinu, pistoletu i strzelby. Warto dodać, że powraca linka z hakiem, dzięki której można nie tylko opuszczać się po skałach czy wspinać, ale także biegać po ścianach niczym w Tomb Raider Anniversary.


"Widać, że Lara mocno przypakowała" - relacjonuje Autumn. "Na jej ramionach można dostrzec wyraźnie zarysowane mięśnie. Lara zyskała też mocniejsze rysy twarzy, choć model jest bardzo zbliżony do tego z Rise of the Tomb Raider. Jej głos jest też bardziej stanowczy. Gdy krzyczy, jest to potężny krzyk, a nie wołanie o pomoc. Niestety nie podobało mi się jej nowe ubranie. Strój jest przeciętny i nie zwraca się na niego uwagi. Plusem jest to, że powróciło swobodne nurkowanie, ale jego wykonanie jest bardzo toporne. Lara ciężko rusza się w wodzie i przez to penetracja podwodnych lokacji jest kłopotliwa. Pozostałe elementy wyglądają na bardzo dopracowane. Naprawdę czuć, że klimat jest o wiele cięższy, mroczniejszy niż w poprzednich częściach. Fragment dżungli, który zaprezentowano w demie, jest niesamowity. Bardzo przypomina mi Meksyk z Tomb Raider Underworld".

Demo ukazuje jeden z pierwszych poziomów gry. Croft jest już bardziej pewna siebie oraz doświadczona i dlatego gdy natrafia na pradawny artefakt, nie jest zaskoczona jego mocą. Niestety efektem ubocznym jest uwolnienie klątwy apokalipsy. Panna Croft już po chwili widzi jej pierwszy skutek - falę tsunami zalewającą pobliską wioskę. Twórcy obiecują, że fabuła Shadow of the Tomb Raider będzie dojrzalsza i bardziej osobista dla Lary. Bohaterka będzie musiała zmierzyć się z konsekwencjami swoich decyzji - takimi np. jak właśnie uwolnienie klątwy. Największy przeciwnik panny Croft to jednak nie Trójca, a dżungla. Będziemy co prawda mogli wykorzystać jej zasoby i np. własnoręcznie stworzyć pułapki, ale jednocześnie trzeba będzie uważać na te wcześniej zastawione oraz na dzikie zwierzęta.

 

Źródło: laracroft.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...