deamian_pl Opublikowano 5 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2016 Mam kłopot, z którym nie mogę sobie poradzić. Od kilku dni mój monitor od ASUSA (ROG PG248Q) restartuje się sam do ustawień fabrycznych po wyłączeniu komputera (monitora nie wyłączam, zawsze jest w trybie czuwania). Najbardziej wkurza funkcja widoczna na filmiku który nagrałem, wcześniej nie uruchomiła się ani razu https://youtu.be/8-xykI4BNTI Czy to może mieć coś wspólnego z którymś z tych ustawień monitora, widocznych na zdjęciu ? Nie za bardzo wiem jak mam je rozumieć, a w instrukcji nie znalazłem o tym słowa: Jeśli wyłączam komputer na pół godziny, to mogę mieć pewność, że przy ponownym uruchomieniu wszystkie ustawienia wrócą do fabrycznych. Przepiąłem kabel Displayport do drugiego wyjścia w karcie graficznej, nie pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deamian_pl Opublikowano 23 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2016 Mała aktualizacja: 1. Z problemem niestety nie udało mi się samodzielnie poradzić. Przestawianie ustawień, wymiana kabla DP, zmiana gniazdka z którego zasilałem monitor - Nic nie pomaga. Odłączenie źródła sygnału na czas dłuższy niż kilka minut resetuje monitor do ustawień fabrycznych. 2. Infolinia Asusa i przygotowanie ich pracowników woła o pomstę do nieba. Dodzwoniłem się na infolinię, wybrałem tonowo dział monitory. Po chwili pracownik niezbyt uprzejmym tonem wskazał mi, że połączyłem się z działem routery a nie monitory i że może przełączyć mnie dalej. Oczywiście w trakcie przełączania rozmowa została przerwana (ze strony infolinii). Ponownie wybrałem numer, tonowo przeskoczyłem do działu monitory. Znowu sytuacja ta sama - dział monitory jest tak naprawde działem routery, znowu obrażony pracownik, łaskawie mi pomógł i przełączył rozmowę do "właściwego" działu Udało się przełączyć, po czym uwaga... pracownik pomocy technicznej działu monitory powiedział mi "nie mamy problemów i zgłoszeń z monitorami, nie udzielę Panu żadnej informacji telefonicznie, nie mogę omawiać z Panem usterki telefonicznie, może pan sobie zamówić Kuriera przez internet, odbierze od Pana monitor do naprawy gwarancyjnej w naszym serwisie. Czas naprawy to do 45 lub do 90 dni w uzasadnionych przypadkach. Zwykle szybciej. Czy mogę Panu pomóc w czymś jeszcze ?" 2.Monitor wraca dziś do sprzedawcy, uprawnienia konsumenckie idą w ruch. Zobaczymy. X-kom dotychczas był przeze mnie bardzo pozytywnie oceniany. Sprawdzimy jak sobie z tym poradzą. Zwracam się o wymianę produktu na nowy. Podsumowanie na chwilę obecną: jakość obsługi Asusa skutecznie zniechęciła mnie do marki. Powiedzenie "pierwszy produkt sprzedaje salon, reszta serwis" sprawdza się również tutaj. ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 Witaj deamian,Twoje doświadczenia z nasza infolinią z całą pewnością nie odpowiadają naszym standardom i najmocniej przepraszamy za sytuację z jaką miałeś nieprzyjemność się spotkać.Czy zechciałbyś przesłać na mail podany poniżej adres email numer telefonu z którego dzwoniłeś, abyśmy mogli przeanalizować ten przypadek?Podaj proszę informację, na jakim etapie jest teraz Twoja sprawa, jeżeli nie zwróciłeś jeszcze sprzętu do sprzedawcy skontaktujemy się z Tobą i sprawdzimy, czy można tu jeszcze zrobić coś poza wysyłką na serwis (który w żadnym wypadku nie może trwać więcej niż 45 dni, a średni czas naprawy to około 7 dni roboczych).Pozdrawiam,Artur MariańskiCall Center LeaderASUS PolskaEmail: artur_marianski@asus.com 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deamian_pl Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 Witaj deamian, Twoje doświadczenia z nasza infolinią z całą pewnością nie odpowiadają naszym standardom i najmocniej przepraszamy za sytuację z jaką miałeś nieprzyjemność się spotkać. Czy zechciałbyś przesłać na mail podany poniżej adres email numer telefonu z którego dzwoniłeś, abyśmy mogli przeanalizować ten przypadek? Podaj proszę informację, na jakim etapie jest teraz Twoja sprawa, jeżeli nie zwróciłeś jeszcze sprzętu do sprzedawcy skontaktujemy się z Tobą i sprawdzimy, czy można tu jeszcze zrobić coś poza wysyłką na serwis (który w żadnym wypadku nie może trwać więcej niż 45 dni, a średni czas naprawy to około 7 dni roboczych). Pozdrawiam, Artur Mariański Call Center Leader ASUS Polska Email: artur_marianski@asus.com Szanowny Panie, Wyjątkowo doceniam założenie przez Pana konta w celu udzielenia odpowiedzi. Ogromny plus tak dla Pana jak i dla Asus Polska, w imieniu którego Pan pisze. Gratuluję zaangażowania, udało się Panu mnie trochę "ugłaskać". Wysłałem Panu wiadomość na podany adres mailowy. Pozdrawiam ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deamian_pl Opublikowano 6 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2016 AKTUALIZACJA 06.12.2016 Wszystko wskazuje na to, że nie bez powodu nikt nie znał rozwiązania - otrzymałem dziś pismo z X-Kom - zgłoszone roszczenie zostało uznane za zasadne. Podobno zgodnie z informacja z serwisu (X-kom wysłał monitor do serwisu zewnętrznego, zakładam że chodzi o Asus Polska), wymiany wymagała płyta główna monitora. Monitor podobno będę miał w swoich dłoniach w przeciągu 48h. Temat prawdopodobnie rozwiązany (uwierzę jak zobaczę). Los tematu do decyzji admina - nie mam nic przeciwko temu aby został zamknięty :-) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...