Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
deamian_pl

Monitor Asus ROG PG248Q - samoczynny restet do uustawień fabrycznych po wyłączeniu komputera

Polecane posty

Mam kłopot, z którym nie mogę sobie poradzić. 

 

Od kilku dni mój monitor od ASUSA (ROG PG248Q) restartuje się sam do ustawień fabrycznych po wyłączeniu komputera (monitora nie wyłączam, zawsze jest w trybie czuwania). 

Najbardziej wkurza funkcja widoczna na filmiku który nagrałem, wcześniej nie uruchomiła się ani razu 

https://youtu.be/8-xykI4BNTI

 

Czy to może mieć coś wspólnego z którymś z tych ustawień monitora, widocznych na zdjęciu ? Nie za bardzo wiem jak mam je rozumieć, a w instrukcji nie znalazłem o tym słowa: 

 

 

Jeśli wyłączam komputer na pół godziny, to mogę mieć pewność, że przy ponownym uruchomieniu wszystkie ustawienia wrócą do fabrycznych. 

 

Przepiąłem kabel Displayport do drugiego wyjścia w karcie graficznej, nie pomogło. 

post-205395-0-03298000-1478344289_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mała aktualizacja:

 

1. Z problemem niestety nie udało mi się samodzielnie poradzić. Przestawianie ustawień, wymiana kabla DP, zmiana gniazdka z którego zasilałem monitor - Nic nie pomaga. Odłączenie źródła sygnału na czas dłuższy niż kilka minut resetuje monitor do ustawień fabrycznych. 

 

2. Infolinia Asusa i przygotowanie ich pracowników woła o pomstę do nieba. Dodzwoniłem się na infolinię, wybrałem tonowo dział monitory. Po chwili pracownik niezbyt uprzejmym tonem wskazał mi, że połączyłem się z działem routery a nie monitory i że może przełączyć mnie dalej. Oczywiście w trakcie przełączania rozmowa została przerwana (ze strony infolinii). Ponownie wybrałem numer, tonowo przeskoczyłem do działu monitory. Znowu sytuacja ta sama - dział monitory jest tak naprawde działem routery, znowu obrażony pracownik, łaskawie mi pomógł i przełączył rozmowę do "właściwego" działu Udało się przełączyć, po czym uwaga... pracownik pomocy technicznej działu monitory powiedział mi "nie mamy problemów i zgłoszeń z monitorami, nie udzielę Panu żadnej informacji telefonicznie, nie mogę omawiać z Panem usterki telefonicznie,  może pan  sobie zamówić Kuriera przez internet, odbierze od Pana monitor do naprawy gwarancyjnej w naszym serwisie. Czas naprawy to do 45 lub do 90 dni w uzasadnionych przypadkach. Zwykle szybciej. Czy mogę Panu pomóc w czymś jeszcze ?" 

 

2.Monitor wraca dziś do sprzedawcy, uprawnienia konsumenckie idą w ruch. Zobaczymy. X-kom dotychczas był przeze mnie bardzo pozytywnie oceniany. Sprawdzimy jak sobie z tym poradzą. Zwracam się o wymianę produktu na nowy. 

 

 

Podsumowanie na chwilę obecną: jakość obsługi Asusa skutecznie zniechęciła mnie do marki. Powiedzenie "pierwszy produkt sprzedaje salon, reszta serwis" sprawdza się również tutaj. ;-) 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj deamian,

Twoje doświadczenia z nasza infolinią z całą pewnością nie odpowiadają naszym standardom i najmocniej przepraszamy za sytuację z jaką miałeś nieprzyjemność się spotkać.


Czy zechciałbyś przesłać na mail podany poniżej adres email numer telefonu z którego dzwoniłeś, abyśmy mogli przeanalizować ten przypadek?

Podaj proszę informację, na jakim etapie jest teraz Twoja sprawa, jeżeli nie zwróciłeś jeszcze sprzętu do sprzedawcy skontaktujemy się z Tobą i sprawdzimy, czy można tu jeszcze zrobić coś poza wysyłką na serwis (który w żadnym wypadku nie może trwać więcej niż 45 dni, a średni czas naprawy to około 7 dni roboczych).




Pozdrawiam,

Artur Mariański

Call Center Leader

ASUS Polska


Email: artur_marianski@asus.com

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj deamian,

 

Twoje doświadczenia z nasza infolinią z całą pewnością nie odpowiadają naszym standardom i najmocniej przepraszamy za sytuację z jaką miałeś nieprzyjemność się spotkać.

 

 

Czy zechciałbyś przesłać na mail podany poniżej adres email numer telefonu z którego dzwoniłeś, abyśmy mogli przeanalizować ten przypadek?

 

Podaj proszę informację, na jakim etapie jest teraz Twoja sprawa, jeżeli nie zwróciłeś jeszcze sprzętu do sprzedawcy skontaktujemy się z Tobą i sprawdzimy, czy można tu jeszcze zrobić coś poza wysyłką na serwis (który w żadnym wypadku nie może trwać więcej niż 45 dni, a średni czas naprawy to około 7 dni roboczych).

 

 

 

 

Pozdrawiam,

 

Artur Mariański

 

Call Center Leader

 

ASUS Polska

 

 

Email: artur_marianski@asus.com

Szanowny Panie,

 

Wyjątkowo doceniam założenie przez Pana konta w celu udzielenia odpowiedzi.

Ogromny plus tak dla Pana jak i dla Asus Polska, w imieniu którego Pan pisze.

Gratuluję zaangażowania, udało się Panu mnie trochę "ugłaskać". 

Wysłałem Panu wiadomość na podany adres mailowy.

Pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AKTUALIZACJA 06.12.2016

 

Wszystko wskazuje na to, że nie bez powodu nikt nie znał rozwiązania - otrzymałem dziś pismo z X-Kom - zgłoszone roszczenie zostało uznane za zasadne.

 

Podobno zgodnie z informacja z serwisu (X-kom wysłał monitor do serwisu zewnętrznego, zakładam że chodzi o Asus Polska), wymiany wymagała płyta główna monitora.

 

Monitor podobno będę miał w swoich dłoniach w przeciągu 48h.

 

Temat prawdopodobnie rozwiązany (uwierzę jak zobaczę).

 

Los tematu do decyzji admina - nie mam nic przeciwko temu aby został zamknięty :-)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

Aktualności

Artykuły



×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.