StreetPharmacist Opublikowano 5 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) WitamOstanio zakupiłem laptopa od Dream MachinePisałem juz do nich email lecz tutaj tez zapytam o pomocOd pewnego czasu laptop zaczał lapac Freezy a gdy slucham muzyki z glosnikow dochodzi buczenieAkutalizowalem BIOSA oraz wszystkie sterowniki driver boosterem.CrystalDiskinfo nie pokazuje bledow a windowsowy test ramu tez nic nie znalazlopcje zasilania zostaly zmienione.Czy ktos wie co moze sie dziać?Specyfikacja to: Karta graficzna: GeForce GTX 1060 Procesor: i7-6700K Overclockable Pamięć RAM: 8GB DDR4 2133 MHz CL15, 8GB DDR4 2133 MHz CL15, Dysk SSD: Crucial MX300 525GB System operacyjny: Windows 10 Education Pasta termoprzewodząca: Thermal Grizzly - Kryonaut BIOS: Prema vBIOS ,Prema BIOS , WLAN: Intel Wlan + BT Lan: Killer E2400Za wszelkie proby pomocy bardzo dziekujeCzy może być to wina zasilacza ze nie daje rady? Edytowane 5 Grudnia 2016 przez StreetPharmacist Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tigeree Opublikowano 8 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2016 Możesz napisać coś więcej kiedy i co robisz? Zasilacz to raczej ni stanowi problemu na 100%. Może to ram spróbuj MEMtesta (bardzo przydatny programik) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StreetPharmacist Opublikowano 8 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2016 Cześć Dzięki za zainteresowanie, Laptop robi tak w każdej chwili, czy to pracuje czy tylko słucham muzyki itd. Nie miałem czasu edytować posta, lecz dostałem dziś wiadomość od "DM", że mają na stanie laptopa z podobnym problemem i szykują Fix'a. Sądzą, że jest to błąd software. W wolnej chwili spróbuje MEMtesta (robiłem już próbę programem systemowym, który nic nie wykazał). Tematy nie chcę jeszcze zamykać i czekam na Patch'a od "DM" Dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StreetPharmacist Opublikowano 24 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2016 wszystko z ich strony bardzo profesionalnie i sprawnie załatwione. Laptop śmiga aż miło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tigeree Opublikowano 30 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2016 wszystko z ich strony bardzo profesionalnie i sprawnie załatwione. Laptop śmiga aż miło No to super, ze działa. To chyba cud, ze wyrobili się przed świętami... Spoko firma jak sam z nimi targowałem się o mojego X1070-17... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...