Wraith Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2016 Witam, Mam prośbę o pomoc w ocenie stanu dysku Toshiba P300 3TB. Kupiony w ostatnią niedzielę 18 grudnia w x-kom.pl. Jaki jest problem? Otóż, po zakupie w poniedziałek podłączyłem dysk i próbowałem go sformatować. To nowy dysk, więc doszedłem do wniosku, że nie wybiorę opcji "szybkie formatowanie", tylko sformatuję go w sposób normalny. Wiedziałem, że to potrwa dłużej, jednakże nie spodziewałem się, że będzie trwało aż tak długo. Mianowicie, dysk się formatował przez około 12 godzin w narzędziu Zarządzanie dyskami Windows 10, i nie zakończyło się to powodzeniem - gdy wróciłem z pracy narzędzie Windowsa było wyłączone, zaś dysk niewidoczny dla systemu. Zrestartowałem więc kompa i spróbowałem jeszcze raz, również przez Zarządzanie dyskami, choć tym razem użyłem szybkiego formatowania. Po krótkiej chwili zakończyło się to powodzeniem, jednak dysk był niewidoczny w panelu Mój komputer. Spróbowałem od nowa używając Acronis True Image. Tym razem udało się i dysk jest już widoczny w panelu Mój komputer. Po tych perypetiach jednak, doszedłem do wniosku, że sprawdzę dysk w HD Tune Pro i CrystalDisk. No i tu zonk, bo pokazały się żółte ostrzeżenia w sekcjach "Ilość realokowanych sektorów" i "Liczba operacji realokacji". Pytanie teraz, co z tym dyskiem robić? Do zwrotu, czy oddać na gwarancję? A może nie mam się czego obawiać? W załączeniu zrzuty z obu programów. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CLAU Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2016 Wymieniaj od razu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2016 Witam, Mam prośbę o pomoc w ocenie stanu dysku Toshiba P300 3TB. Kupiony w ostatnią niedzielę 18 grudnia w x-kom.pl. Jaki jest problem? Otóż, po zakupie w poniedziałek podłączyłem dysk i próbowałem go sformatować. To nowy dysk, więc doszedłem do wniosku, że nie wybiorę opcji "szybkie formatowanie", tylko sformatuję go w sposób normalny. Wiedziałem, że to potrwa dłużej, jednakże nie spodziewałem się, że będzie trwało aż tak długo. Mianowicie, dysk się formatował przez około 12 godzin w narzędziu Zarządzanie dyskami Windows 10, i nie zakończyło się to powodzeniem - gdy wróciłem z pracy narzędzie Windowsa było wyłączone, zaś dysk niewidoczny dla systemu. Zrestartowałem więc kompa i spróbowałem jeszcze raz, również przez Zarządzanie dyskami, choć tym razem użyłem szybkiego formatowania. Po krótkiej chwili zakończyło się to powodzeniem, jednak dysk był niewidoczny w panelu Mój komputer. Spróbowałem od nowa używając Acronis True Image. Tym razem udało się i dysk jest już widoczny w panelu Mój komputer. Po tych perypetiach jednak, doszedłem do wniosku, że sprawdzę dysk w HD Tune Pro i CrystalDisk. No i tu zonk, bo pokazały się żółte ostrzeżenia w sekcjach "Ilość realokowanych sektorów" i "Liczba operacji realokacji". Pytanie teraz, co z tym dyskiem robić? Do zwrotu, czy oddać na gwarancję? A może nie mam się czego obawiać? W załączeniu zrzuty z obu programów. Z góry dziękuję za pomoc. Mam ten dysk , u mnie igła. poprzednio miałem toshibe 2gb także igła. Może wada fabryczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wraith Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2016 (edytowane) Wymieniaj od razu. Ok, dzięki za szybką odpowiedź. Tzn. mam go zwrócić po prostu, i zwrot kasy, czy wymienić dysk na gwarancji? Generalnie, polowałem na tę Toshibę już jakiś czas i nawet jak ją zwrócę to wezmę ten sam model, co najwyżej w innym sklepie. Więc gdyby mi zaproponowali wymianę na inny, brać? Przy okazji, na pewno będą pytali czemu go zwracam. Jak to uargumentować? Średnio się orientuję w kwestii dysków, bo z żadnym z czterech WD na stanie nie miałem problemów póki co, a nie chcę żeby mnie zagięli. Edytowane 21 Grudnia 2016 przez Wraith Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2016 ja bym wymienił dysk na gwarancji, ja sobie toshibe chwale. Powiedz poprostu co sie stalo i tyle. to musi być jakas wada. Ja swojego formatowalem kila razy po zakupie i wszystko ok było i jest ja bym wymienił dysk na gwarancji, ja sobie toshibe chwale. Powiedz poprostu co sie stalo i tyle. to musi być jakas wada. Ja swojego formatowalem kila razy po zakupie i wszystko ok było i jest poza tym cenowo to toshiba była najtansza , ja za swojego dalem chyba 349 albo 359 zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wraith Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2016 Mam ten dysk , u mnie igła. poprzednio miałem toshibe 2gb także igła. Może wada fabryczna No, więc właśnie dlatego chciałem ten dysk jednak mieć. Czytałem, że są świetne, ciche i dość szybkie. U mnie natomiast wchodził w wibracje dość mocno plus ta cała reszta, o której wcześniej pisałem. Może rzeczywiście wada fabryczna. Dzięki Tomason13. Wymienię na gwarancji w takim razie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2016 co do głosności to jest cichy ale miałem poprzednio 2gb to był cichszy, ten jednak jest większy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...