grigen98 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2017 Witam! Od jakiś 2 tygodni mam bardzo duży problem z grą CS:GO. Gram w tę grę od 3 lat i jak żyje czegoś takiego nie miałem. Bez powodu z 140 fps spadają mi do 20/30/50 fps , gra przestała być płynna a rozgrywka stała się do tego stopnia irytująca , że odpuściłem sobie mecze rankingowe. Inne gry działają bez problemu (hots, dota2, wiedźmin 3 etc .. ) mój pc : cpu: i5 3470 3,2 GHz gpu: gtx 760 evga acx sc (1122 MHz , 2 Gb pamięci ) Mobo: Gigabyte z68ap-d3 rev 2.0 ram : 16 Gb 1600 MHz kingstony hyperX blue (2x 4 Gb ) hyperX savage red 1600 MHz (2x 4 Gb ) Psu: chieftec 500 W System: Windows 8.1 64 bit PL Gram w rozdzielczości full hd . Mam najnowsze sterowniki , karta graficzna w zależności od temperatury otoczenia nie przekracza 80 stopni . Oscyluje w okolicy 74/76 stopni , w sterownikach specjalnie ustawiłem najwyższą wydajność. Nic to nie poprawiło , inne gry działają lepiej. Ale wraz z tyn wydarzeniem , zacząłem mieć problem z steam . A mianowicie z nie poprawnym uruchomieniem VAC (dota2) oraz rzekomym słabym połączeniem sieciowym (cs:go). Problemy te znikają wraz z uruchomieniem steam jako administrator, nie wiem czy te wydarzenia mają coś z sobą wspólnego dlatego wole o tym wspomnieć.Próbowałem zrobić to co piszą na pomocy technicznej steam , ale nic to nie zmieniło. Sprawdzałem spójność plików gier , nic to nie daje. Proszę o pomoc ! Pozdrawiam grigen98 :) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 8 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2017 To nie są problemy z FPS tylko ze Steam/CS:GO / systemem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...