Vergras Opublikowano 4 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2017 Witam,potrzebuje pomocy między dwoma opcjami. Aby było regulaminowo dołączam opis:Zastosowanie (od najważniejszego):1) Programowanie (C#, PHP, Java) + SQL2) Przeglądanie internetu, oglądanie filmówWymagania:- stan: Nowy- ekran 15.6" FHD, Matowy- procesor minimum i5- z systemem Windows- RAM 8 GB- dysk SSD. Preferuję producentów: Dell, HP, ASUS, MSI, zaś unikam Lenovo (ogólne problemy z serwisowaniem sprzętu na gwarancji), Acer (problemy z przegrzewaniem się laptopów). Z laptopa będę korzystał głównie w domu, lecz z racji iż studiuję zaocznie będę zabierał również na uczelnie. Poprzedni Mój Temat #1 Kupić laptopa za 3500 zł + monitor (np. 24"). Zwiększę tym samym obszar roboczy, a w razie wyjazdu laptopa odpinam i biorę ze sobą. Minusem tego jest laptop z gorszymi podzespołami. Dell Vostro 5568 Dell Latitude 3570 ASUS R558UQ #2 Kupić lepszego laptopa, a monitor dokupić później. Myślałem o ASUS GL552VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwniak Opublikowano 4 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2017 Daj sobie spokój z U, weź laptop z i7 6700HQ bez grafiki dedykowanej. Jeśli Windows 10 i zamierzasz usypiać, a nie wyłączać laptopa, to radzę 16GB RAM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vergras Opublikowano 4 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2017 Daj sobie spokój z U, weź laptop z i7 6700HQ bez grafiki dedykowanej. Jeśli Windows 10 i zamierzasz usypiać, a nie wyłączać laptopa, to radzę 16GB RAM. Mógłbyś podlinkować laptopa z taką konfiguracją, ponieważ nie mogę znaleźć z I7-6700HQ, systemem, bez grafiki i do 4000-4200 biorąc budżet z opcji #2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...