Skocz do zawartości
VeganSaiyan

[1900zł] [Montaż video/gry/emulacja] Zestaw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Potrzebuję złożyć pełny zestaw z obudową do 1900zł. Nie znam się za bardzo, bo nie jestem w temacie od lat, ale znalazłem chociaż taki dysk twardy: https://www.morele.net/dysk-seagate-1tb-3-5-sataiii-7200rpm-64mb-cache-st1000dm003-432403/ oraz 2 obudowy: https://www.morele.net/obudowa-zalman-z3-plus-z3plus-605201/ oraz https://www.morele.net/obudowa-zalman-t5-zm-t5-698327/ (nie wiem czy będę potrzebować Midi czy Mini Tower)
Na pewno chcę dysk twardy HDD 1TB ze względu na mniejszą cenę w stosunku do SSD (wiem, że można kupić mały SSD na system a do tego HDD, ale nie potrzebna mi taka opcja). Co do obudowy to możliwe że będzie leżeć poziomo. Obecnie mam jakiegoś Cooler Mastera i sprawdzał się zarówna pionowo jak i poziomo mimo, że nie jest do tego przystosowany. Nie planuję podkręcać procesora.

Podsumowując:
Obudowa: możliwe że będzie leżeć poziomo, ale niekoniecznie. kolor czarny
Stacja dysków: posiadam starą DVD
Dysk twardy: HDD 1TB
Karta graficzna: najlepiej nVidia, bo się przejechałem na AMD ostatnio (mnóstwo problemów na przestrzeni lat, zarówno ze sterownikami jak i z hardwarem)
Płyta główna: nie mam pojęcia
RAM: 8GB podejrzewam, że teraz to jest minimum
Procesor: nie znam się
Zasilacz: też się nie znam
Dodatkowe chłodzenie: nie wiem czy konieczne?

Do czego będę używać komputer:
-renderowanie i montaż filmów Full HD
-gry, ale nie te najnowsze 2017 (np. Mortal Kombat X, Dragon Ball Xenoverse 1 & 2, Street Fighter V, Wiedźmin 3, GTA V)
-emulacja PSX, PS2, Nintendo 64, GameCube, PSP
-Windows 7 64bit