Skocz do zawartości
under555

Laptop prawie podskakuje bo napęd szaleje.

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, mam pewną nietypową sprawę… Testowe maszyny to PC, MSI GT72VR 6RD, Dell 6430.

Mam 4 płyty – dwie nagrywane wolno (samemu, jakieś tam drivery były) oraz dwie od MSI (jedna to płytka ze sterami do MSI GT72 a druga dodana do jakiegoś mobo MSI – obie oryginalne od MSI.
 

1.      W PC wszystkie 4 działają cicho

2.      W Dellu wszystkie działają cicho z taką różnicą,że przez kilka sekund na początku płytki od MSI powodują huk i wibracje ale Dell potem zwalnia napędem (tak jakby się dostosowywał) i płytka działa ale jest absolutnie cicho i bez drgań.

3.      MSI… nagrywane płytki działają tak, że ich prawie nie słychać. Płytki od MSI – laptop ma z 65decybeli, huczy strasznie, wibruje i po jakimś czasie coś by się tam zepsuło.
 

Nie znam się na napędach i nie wiem jak i co mogę protestować (jeśli cos powinienem to powiedzcie co i jak) ale mam takie wniosek,że gdyby Dell (też przecież laptop) po tych kilku sekundach z płytką Msi w środku nie zwolnił to cudowałby jak lapek MSI… a MSI jak odtwarza płytę do idzie pełną prędkością odczytu czy jakoś tak. W MSI jest jakiś BR LG a Dell ma Matschita czy jakoś tak DVD.


Co robić? Niby płyt nie używam ale chciałbym mieć świadomość,że mam sprawny napęd i w razie czego jakby się płyta jakaś trafiła to zadziała sensownie a nie,ze lapek da czadu z prędkością i płyta w środku popęka.

 

PS. Nie nagrywałem ani jednej płyty ani Dellem ani MSI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik