Skocz do zawartości
dDrizzler

Naprawa gwarancyjna XIAOMI - zabezpieczenie przed przekrętami

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Kupiłem ( jako osoba fizyczna) Redmi 3s w "oficjalnym sklepie Allegro", autoryzowanym przez ABC Data. Tamże jest napisane, że serwis gwarancyjny świadczy SBE Polska ( do którego fon trafi też pewnie w przypadku powołania się na niezgodność z umową ). Serwis ma opinie różne, w tym też takie typu "odpisali, że telefon został zalany" itp. Czy jest jakiś sposób na zabezpieczenie się przed tego typu przekrętem? Mogę go chyba opisać u notariusza, ale to trochę grube, poza tym notariusz jest humanistą. Telefon jest w stanie absolutnie idealnym, jak wyjęty z pudełka ( poza tym, że nie działa głośnik ani mikrofon ). Czy ktoś z Was robił jakieś zabezpieczenia przed takimi numerami? Zanieść go do jakiegoś serwisu i porosić o opis usterki i stanu telefonu? Bardzo proszę o opinie osób, które mają doświadczenie w tego typu sprawach, albo są prawnikami i wiedzą, jakie ewentualne kroki przedwstępne z mojej strony będą miały wagę prawną.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...