dDrizzler Opublikowano 19 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2017 Witajcie! Kupiłem ( jako osoba fizyczna) Redmi 3s w "oficjalnym sklepie Allegro", autoryzowanym przez ABC Data. Tamże jest napisane, że serwis gwarancyjny świadczy SBE Polska ( do którego fon trafi też pewnie w przypadku powołania się na niezgodność z umową ). Serwis ma opinie różne, w tym też takie typu "odpisali, że telefon został zalany" itp. Czy jest jakiś sposób na zabezpieczenie się przed tego typu przekrętem? Mogę go chyba opisać u notariusza, ale to trochę grube, poza tym notariusz jest humanistą. Telefon jest w stanie absolutnie idealnym, jak wyjęty z pudełka ( poza tym, że nie działa głośnik ani mikrofon ). Czy ktoś z Was robił jakieś zabezpieczenia przed takimi numerami? Zanieść go do jakiegoś serwisu i porosić o opis usterki i stanu telefonu? Bardzo proszę o opinie osób, które mają doświadczenie w tego typu sprawach, albo są prawnikami i wiedzą, jakie ewentualne kroki przedwstępne z mojej strony będą miały wagę prawną. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...