cross099 Opublikowano 24 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2017 (edytowane) Witam wszystkich. Jestem aktualnie posiadaczem Della Inspirona 7720 w którym wysiadła płyta główna chyba. Serwisy go nie chcą naprawić. I otóż pojawia się mój problem chce sie rozejrzeć i zorientować jak wygląda sprawa nowego laptopa. W dellu miałem procesor Intel Core i7-3610HQ 8GB ramu 120GB SSD 1TB HDD grafika Nvidia 650 która od 2 lat nie działała. Szukam laptopa który będzie nie mniej wydajny niż Dell i da sobie radę z grafiką (Autocad Blender Photoshop) z programowaniem w Visual Studio i od czasu do czasu renderem filmów (Adobe Premiere, Sony Vegas). Gry to rzadkość . Jestem studentem informatyki na Politechnice i fajnie jakby ten laptop jakoś posłużył miałem kilka na oku laptopów ale niestety z procesorem niskonapięciowym i nie jestem do nich do końca przekonany. Nie będę zarzucał tutaj propozycjami poczekam co wy mi polecicie :) Laptop mógłby być troche bardziej przenośny niż ten poprzedni trochę Ciężki był niestety. I działać trochę dłużej na baterii. Nie oczekuje 17 cali :) Może być mniej nawet te miniaturki 13-14 calowe wchodzą w grę o ile dadzą radę wydajnościowo. Cena jaka jest maksiumum to 4000zł ale fajnie by było jakbyśmy trochę z niej zeszli. Laptop może być bez systemu a nawet bez jakiś dysków (mam HDD i SSD na SATA 3 po poprzednim) może być używany o ile będzie na gwarncji ale wolałbym nowy. Niech ma też 2 zatoki na dyski Jakieś pomysły? Dzięki za wszelkie sugestie. Pozdrawiam Edytowane 24 Marca 2017 przez cross099 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...