blazej30 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Mam irytujący problem, który pojawił się praktycznie znikąd. Sprzęt: DELL XPS 9360, Windows 10 build 14393, sterowniki wszystkie aktualne, BIOS też. Nie instalowałem nowych sterowników/programów w ostatnim czasie, jedynie zainstalowała mi się dziś aktualizacja "narzędzie ochrony przed złośliwym oprogramowaniem - kwiecień 2017". Dziś w pewnym momencie przestało działać mi regulowanie jasności ekranu, więc postanowiłem uruchomić komputer ponownie. Niestety zakończyło się to pętlą BSODów "CRITICAL_SERVICE_FAILED". Nie można uruchomić trybu awaryjnego, bo po jego wybraniu ładuje się automatyczna naprawa i chyba zapomina że ma włączyć tryb awaryjny... (nie uruchamiałem jeszcze na Win10 tego trybu, ale na Win7 to wyglądało tak że było widać jak się ładują jakieś rzeczy, a tu od razu wyświetla "przygotowanie automatycznej naprawy" i zachowuje się tak samo jakbym nie wybrał trybu awaryjnego). Rejestrowanie rozruchu też nie działa, po prostu nie tworzy się wcale plik ntbtlog w C:\Windows. Chwilowo pomaga jedynie absurdalna wskazówka znaleziona w internecie: można uruchomić system po wybraniu opcji wyłączenia sprawdzania podpisów cyfrowych sterowników po wciśnięciu F8 (!). Problem w tym że nie zmieniałem żadnych sterowników w ostatnim czasie, a te które mam są oryginalne od Della, nie mam też jakichś dodatkowych urządzeń oprócz myszki Logitecha. Bez tej opcji ciągle jest pętla BSOD. Co zrobić w tej sytuacji? Czy to możliwe żeby naprawdę któryś sterownik powodował problem? A jeśli tak, to jak dowiedzieć się który? PS. Próbowałem też nawet na stałe wyłączyć to sprawdzanie podpisów komendami bcdedit /set loadoptions DISABLE_INTEGRITY_CHECKS bcdedit /set TESTSIGNING ON ale to nic nie zmienia, za to ręczne wyłączenie jednorazowo - tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...