Skocz do zawartości
Gość

Zestaw komputerowy do 5500zł+system

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Proszę o pomoc w dobraniu zestawu komputerowego na który oszczędzałem długi czas.
Potrzebuje pomocy w dobraniu wszystkich komponentów łącznie z monitorem na który mam osobną kwotę w wysokości 1000 zł.
Jak już wspomniałem kwota jaką dysponuje na wnętrze komputera to 5500zł.
Oczywiście komputer będzie przeznaczony głównie do grania w gry w wysokiej jakości(ultra, wysokie).
Zależy mi na 60 fps-ach w nowych tytułach.
W kwestii systemu słyszałem że istnieje jeszcze możliwość kupienia Windows 7 i przejścia w jakiś sposób na 10?
Dodam że w kwestii komputerów jestem zielony.

Pozdrawiam Sebastian

Edytowane przez seban1238

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

lipny ten zestaw 

proc do zmiany i to chłodzenie też

olałbym tak malego ssdeka

poniedziałek (15 V)
1
395,00 zł

Wartość koszyka (9 produktów): 5478,63 zł

Czy dobrym pomysłem byłoby wsadzenie tu Ryzena 7 zamiast Intela?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

podobno

Dziękuję ci bardzo za ten zestaw chyba go wybiorę   :>

Jeszcze chciałem zapytać dlaczego mały ssdek nie ma sensu?

I jaki ekran byś mi mógł polecić od 700-1000 zł?

Czy ta obudowa byłaby lepsza czy gorsza?

https://www.morele.net/obudowa-silentiumpc-regnum-rg1w-spc153-774109/

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

bo na małym to tylko winda się zmieści może  z 2 gry i cały zapchany

a zapychanie na 100% nie słuzy długowieczności

i na ogół małe ssdeki są wolniejsze od swoich większych braci

co do monitora to chyba tylko na matrycy IPS i 60 Hz bo 1000 to trochę mało na 144

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

mały SSD niema sensu "dlatego bo ponieważ gdyż że bo"