KaMaS Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2017 Cześć, No więc dzisiejsza operacja wyglądała następująco: 1. Wyjąłem dysk z laptopa, podłączyłem pod kieszeń na usb i przegrałem potrzebne dane na komputer stacjonarny (win7). 2. Po skopiowaniu włożyłem dysk do lapka i zainstalowałem windowsa 10 z pełnym formatem. 3. Po zainstalowaniu systemu, sterowników, aktywacji itd., wyjąłem dysk z laptopa i podłączyłem jak w pkt. 1 do stacjonarki. 4. O ZGROZO wytnij->wklej 60gb na dysk c: z laptopa. 5. Po 40 minutach i skończeniu kopiowania elegancko "odmountowałem" urządzenie usb, żadne nachalne wyciąganie kabla. 6. Podłączam dysk do laptopa, system elegancko wstaje, wszystko działa. 7. Danych brak, przestrzeń dyskowa zajęta. 8. Nie piszcie proszę o ukrytych folderach, wyświetlaniu systemowych itd, bo to nie to. ;) 9. chkdsk /f /x nie pomógł 10. BŁAGAM O POMOC Pozdrawiam, Kamil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzeerr Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2017 Podstawowe pytanie, czy te dane są widoczne na komputerze stacjonarnym i możesz ich używać, tzn. czy zostały prawidłowo skopiowane i nie są uszkodzone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaMaS Opublikowano 15 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2017 Nie widać danych na stacjonarce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwniak Opublikowano 15 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2017 (edytowane) Coś poszło nie tak z kopiowaniem najwyraźniej, dane się nie zapisały na dysku laptopa, ale usunęły z komputera stacjonarnego. Błąd zrobiłeś robiąc wytnij-wklej. Trzeba było zrobić kopiuj, a później po weryfikacji wszystkiego usunąć ze stacjonarki. Jedyne co możesz zrobić, ponieważ nie dawno się to stało, to odpalić program do odzyskiwania danych na stacjonarce. Masz niemal 100% szans na odzyskanie danych, bo "wytnij" nie usuwa danych, tylko literkę w nazwie. Edytowane 15 Czerwca 2017 przez barwniak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaMaS Opublikowano 15 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2017 Zapewne nie ma metody "naprawczej" w locie, która poprawi strukturę katalogów na dysku docelowym? Właśnie odpaliłem Recuva i leci deep scan, ale znalazł tyyyyyyle plików z poprzednich sesji zapisu, że przebrnąć przez to to będzie ból. Tyle doświadczenia i takiego babola strzelić. Tak to jest jak się robi na szybko-szybko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwniak Opublikowano 15 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2017 Nie potrzebnie robiłeś deep scan na dopiero co usunięte pliki. Miałbyś mniej do wybierania :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaMaS Opublikowano 15 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2017 Zapewne masz rację, zobaczymy za 2h. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...