Skocz do zawartości
SiwyTM

Najcichsza klawiatura membranowa lub mechaniczna

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko, na wstępie zaznaczę że w kwestii klawiatur jestem kompletnie zielony, ponieważ nigdy nie kupowałem klawiatury droższej jak do 100 zł. Głównie na czym mi zależy to cisza i fajne podświetlenie, klawiatura będzie służyła do pisania jak i do grania w gry typu Bf jak i wiedźmin 3 po różne inne tytuły.

Edytowane przez SiwyTM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki skok klawiszy preferujesz ? Polecam nożycową jesli ma być cicha.

 

O preferencjach ciężko mi tu mówić, lecz słyszałem że im mniejszy skok tym ciszej więc lepiej żeby był w miare niski. Co do klawiatury nożycowej to jak ją znaleźć na morele, bo tam są jedynie do wyboru mechaniczne i membranowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak poleciałem ci deathstalkera

 

https://www.morele.net/klawiatura-razer-deathstalker-rz03-00800100-r3m1-531540/

 

Średnia ocena: 4,74

Opinie: 97

95,88% osób poleca ten produkt

 

co lepszego chcesz ?

Nie wiem, po prostu mam trochę wstręt do samego Razera, ale przyjrze się tej klawiaturze.

Jak coś czekam na jeszcze jakieś propozycje.

Edytowane przez SiwyTM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam ją mam (Deathstalker Chroma) - przesiadałem się z Logitech'a UltraX Premium (na co dzień używam również masę klawiatur Dell'a - wszystkie rodzaje po nowe wyspówki) - mogę polecić - jest cichsza od wszystkich, jakie dotąd używałem, ma fajny, miękki klik. No i podpórka pod nadgarstki robi swoją robotę przy dłuższych sesjach (granie, pisanie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...