Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
SiwyTM

Najcichsza klawiatura membranowa lub mechaniczna

Polecane posty

Siemanko, na wstępie zaznaczę że w kwestii klawiatur jestem kompletnie zielony, ponieważ nigdy nie kupowałem klawiatury droższej jak do 100 zł. Głównie na czym mi zależy to cisza i fajne podświetlenie, klawiatura będzie służyła do pisania jak i do grania w gry typu Bf jak i wiedźmin 3 po różne inne tytuły.

Edytowano przez SiwyTM

Jaki skok klawiszy preferujesz ? Polecam nożycową jesli ma być cicha.

O preferencjach ciężko mi tu mówić, lecz słyszałem że im mniejszy skok tym ciszej więc lepiej żeby był w miare niski. Co do klawiatury nożycowej to jak ją znaleźć na morele, bo tam są jedynie do wyboru mechaniczne i membranowe

nożycowa to jest dalej membranowa. razer deatstalker jest dla przykładu nożycowa.

Edytowano przez Novice
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Z tych nożycowych jakiś konkretny model polecisz, bo nie wiem czemu, ale do Razera mam wstręt za słuchawki.

tak poleciałem ci deathstalkera

https://www.morele.net/klawiatura-razer-deathstalker-rz03-00800100-r3m1-531540/

Średnia ocena: 4,74

Opinie: 97

95,88% osób poleca ten produkt

co lepszego chcesz ?

Nie wiem, po prostu mam trochę wstręt do samego Razera, ale przyjrze się tej klawiaturze.

Jak coś czekam na jeszcze jakieś propozycje.

Edytowano przez SiwyTM

nawet zepsuty zegar 2 razy dziennie pokazuje dobrą godzinę  :biggrin: ja wymieniłem membranowkę a4 tech za 120zł na tę razera i jest duuuuużo chichsza. Aż chciało się pisać. 

• Upvote 1
  • Downvote 1

Sam ją mam (Deathstalker Chroma) - przesiadałem się z Logitech'a UltraX Premium (na co dzień używam również masę klawiatur Dell'a - wszystkie rodzaje po nowe wyspówki) - mogę polecić - jest cichsza od wszystkich, jakie dotąd używałem, ma fajny, miękki klik. No i podpórka pod nadgarstki robi swoją robotę przy dłuższych sesjach (granie, pisanie).

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto