Matysh Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Witam, mam problem z urządzeniem wielofunkcyjnym HP LaserJet Pro MFP M26a. Drukowanie i kserowanie działa, jednak skanowanie już nie. Urządzenie podłączone jest kablem Hi Speed USB 2.0 do laptopa Dell Inspiron 7567 (posiada on 3 porty USB 3.0). Kiedy włączam program ''HP Scan'' po chwili dostaję informację, że nie można nawiązać komunikacji ze skanerem, gdy próbuję skanować za pomocą ''Skanowanie Windows'', otrzymuję informację, aby podłączyć skaner. Wszystkie trzy funkcje opierają się na połączeniu usb, jednak dwie działają (druk i ksero), a jedna nie (skanowanie). Próbowałem już korzystać z '' HP Print and Scan Doctor'', jednak nic to nie dało. Posiadam system Windows 10 Home 64 bit oraz najnowsze sterowniki. Proszę o pomoc ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matysh Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Urządzenie wielofunkcyjne jest w pełni sprawne. Podpiąłem je pod stacjonarkę z win 7 x64 ultimate i do portu USB 2.0, i wszystko działało, mogłem drukować, kopiować oraz skanować. Poradziłem sobie z wejściem do biosu w laptopie, jednak można jedynie wszystkie porty USB 3.0 włączyć i wyłączyć, nie ma możliwości zmiany prędkości, parametrów. Nie mam już pomysłów, jak sprawić, żeby urządzenie chciało współpracować z Dellem Inspiron 7567. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechotnik Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Winny jest Win 10. Mi przestała działać drukarka na dziesiątce, jak chcę coś wydrukować, muszę podłączać pod lapka z siódemką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...