Duch^ Napisano 31 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 31 Sierpnia 2017 (edytowane) Mam problem z karta graficzną Gigabyte r9 280 jest na gwarancji podobno 3lata dali. Z wiatraków chłodzenia słychać od dłuższego czasu łożyska posypane podobno tak mają po czasie ale dobrze kręcą temperatury ok. Mam problem taki że kupiłem monitor 144hz i trzęsie obrazem gdy coś się dzieje na ekranie. Na 120hz rzadko kiedy to się dzieje. Monitor ustawiony na 1920x1080. Na poprzednim monitorze na 75hz chodziło jak trzeba.Co zrobiłem:wymieniłem ekran na kolejny nowy nie pomogło. wymieniłem przewód display port to mini display też nie pomogło.zmieniłem port na drugi display port bo są 2x też nic.zmniejszyłem overclocking do fabrycznych też to samo.zmieniłem na inne sterowniki nic nie pomogło.Bios zainstalowany najnowszy.Karta kupiona ponad 2.5 roku temu reklamować?Tak to wygląda z tym że trzęsie nawet bardziej ale kamera tego nie pokazuje : Edytowane 31 Sierpnia 2017 przez Duch^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radiergummi Napisano 31 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 31 Sierpnia 2017 Reklamuj i się nie zastanawiaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Duch^ Napisano 31 Sierpnia 2017 Zgłoś Napisano 31 Sierpnia 2017 (edytowane) Czyli tak jak podejrzewałem karta nie wyrabia na 144hz więc reklamuję może się uda. Edytowane 31 Sierpnia 2017 przez Duch^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radiergummi Napisano 1 Września 2017 Zgłoś Napisano 1 Września 2017 Zrób dobry filmik i załącz bo na bank będą wykręcać pi**e. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Duch^ Napisano 4 Września 2017 Zgłoś Napisano 4 Września 2017 dzisiaj poszła na gwarancję zobaczymy co z tego wyjdzie dam znać :) Sklep powiedział miesiąc czasu +/- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Duch^ Napisano 15 Października 2017 Zgłoś Napisano 15 Października 2017 Jakaś masakra karta dalej nie wróciła i podobno leży u nich tyle info z ich strony. Nvidie wracaja o wiele szybciej info od sprzedawcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Duch^ Napisano 23 Października 2017 Zgłoś Napisano 23 Października 2017 (edytowane) Karta wróciła przesmarowali chłodzenie, zerwali z nich naklejki. Obraz na 144hz jak drgał tak drga.Teraz najlepsze po 1godzinie uzywania wiatrak znów rzezi jak by padło łożysko...... Gigabyte tanie mięso dla psów? Edytowane 24 Października 2017 przez Duch^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ohoho Napisano 2 Grudnia 2017 Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2017 (edytowane) Karta wróciła przesmarowali chłodzenie, zerwali z nich naklejki. Obraz na 144hz jak drgał tak drga.Teraz najlepsze po 1godzinie uzywania wiatrak znów rzezi jak by padło łożysko...... Gigabyte tanie mięso dla psów? Tak, Gigabyte to gunwo, brat miał taką samą kartę, 2 miesiące po gwarancji zaczęła podobne rzeczy wyświetlać, jakieś randomowe bsody i poszła do kosza. A twoja karta z tego co wyczytałem to ma ogólnie problemy z wyświetlaniem 144Hz, spróbuj z kablem DVI Edytowane 2 Grudnia 2017 przez Ohoho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...