Skocz do zawartości
_BladeS

Problem z "Centrum obsługi HP" Deskjet F380

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zawsze uzywam do obslugi drukarki "Centrum obslugi HP" , od pewnego czasu zauwazylem ze po uruchomieniu "Centrum... " pokazuje ze urzadzenie nie jest podlaczone co dziwne mozna bylo drukowac i skanowac. Postanowilem odinstalowac cale oprogramowanie i na nowo zainstalowac, teraz Pisze ze stan drukarki OK ale nie mamoge obslugiwac wielu funkcji drukarki (brak opcji, przyciskow sterujacych) np: brak opcji ustawien skanera, brak przycisku skanowania. Wykonalem tez test HP Print and Scan Doctor i jest blad. Zdjecia przesylam w zalacznikach. Przeinstalowywalem te oprogramowanie chyba z 10tki razy i dalej tak samo.

 

Czy ktos wie jak ten problem rozwiazac zeby bylo jak wczesniej?

 

Posiadam Windows 10.(ver.1703)

post-192258-0-46704300-1508571562_thumb.png

post-192258-0-51236200-1508571571_thumb.png

post-192258-0-20301300-1508571696_thumb.png

post-192258-0-51399100-1508571712_thumb.png

post-192258-0-67549200-1508571719_thumb.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...