bunioslaw1 Opublikowano 3 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2017 Witam Wczoraj kupiłem laptop w media Markt dokładnie ten ACER Aspire 7 7300HQ/8GB/1TB/GTX1050/Win10 I po włączeniu go w domu okazało się ze ma martwego pixela na środku u góry ekranu. Ponieważ kazali przyjechać osobiście musieliby sprawdzić tego laptopa i dopiero pozzniej zdecydować czy by ewentualnie wymienili na nowy.A problem w tym ze mam prawie 50 km żeby tam pojechać. Czy jest sens żeby próbować wymienić laptop na nowy ? Czy to jest ich obowiązek wymienić czy tylko ewentualnie dobra ich wola? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 3 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2017 Jak ci mówią żebyś przyjechał to jedź. 50 km musisz iść pieszo czy jak bo nie rozumiem w czym problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunioslaw1 Opublikowano 3 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2017 W tym ze zastanawiam się czy taki bad pixel jest tylko kwestia tego czy mi przeszkadza wizualnie ? Czy jest to porostu juz jakąś wada matrycy która lepiej spróbować wymienić póki sprawa jest świeża ? Pieszo nie musze iść ale jeżeli mam tam jechać taki kawałek i żeby mi powiedzieli ze nie wymienia mi tego ze względu tylko na ten bad pixel to by była dla mnie strata czasu i pieniędzy. Dlatego zastanawiam się czy to jest ich obowiązek wymienić czy porostu ich opinia i decyzja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 3 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2017 zależy też jaka jest polityka firmy odnośnie badów, chyba musiałbyś reklamować z tytułu rękojmi, bo jeśli chodzi o reklamację producenta to może być różnie i mogą dopuszczać wadliwe pixele/subpixele Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...