Misiec123 Opublikowano 30 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Czołem wszystkim.Posiadam od półtora roku Della Vostro 3559.Problem zaczął się około 2 miesięcy temu gdy zaczęła mi stukać klawiatura.Film:https://www.youtube.com/watch?v=Nym6UVgv73wProblem zgłosiłem na stronie Della 9 listopada. Dopiero po 3 moich telefonach przyjechał technik 20 listopada i wymienił klawiaturę.Następnego dnia zorientowałem się co się dzieje. A działo się tak:https://youtu.be/52Xezx0WCpgZgłosiłem sprawę, tym razem poszło szybko i na drugi dzień zjawił się technik z nową obudową i kolejną nową klawiaturą. Pomijam fakt iż Pani na infolinii wpierw stwierdziła iż gwarancja tego problemu nie obejmuje....Technik wymienił ww. części i początkowo było prawie dobrze. Prawie ponieważ klawiatura i tak się uginała. Jednak przymknąłem na to oko. I przymykałbym dalej ale ponownie podczas pisania zaczynają wydobywać się koszmarne dźwięki...Filmiki poniżej:https://youtu.be/knhOyogpAu4https://youtu.be/e7sjF5_-sCoUżytkowanie laptopa to masakra, zwłaszcza w nocy, komfort pracy nie istnieje, non stop słysze chrupanie, które nasila się im cieplejszy jest komputer. Klawiatura w górnej części ugina się do tego stopnia, że tworzy się szpara na ok 2mm.Teraz pytanie. Czy zgłaszać to do Della czy do sprzedawcy z tytułu rękojmi żądać wymiany komputera?Spotkał się ktoś z czymś takim? Sprzęt naprawiany dwa razy i trzeci raz pojawia sie usterka.Wybierając markę Dell (kolejny raz) liczyłem, że kupię sprzęt po pierwsze dobrze wykonany, widać nie bardzo.... Edytowane 30 Listopada 2017 przez Misiec123 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...