m40 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2017 Mam troszkę nietypowy problem do przemyślenia. Zakupiłem kilka dni temu w X-Komie laptopa Lenovo 13,3" Towar przyszedł szybko, opakowanie całe i zaplombowane, a tu przy gnieździe ładowania mała rysa i lekkie obicie. Jeszcze tego samego dnia wysłałem email do X-Koma na który dostałem odpowiedź, abym wypełnił zgłoszenie reklamacyjne i mogę go zwrócić lub wymienić, ustawowo 15 dni. Teraz mam pytanie o doświadczenia ze sklepem X-Kom w przypadku takich fabrycznych rys, żeby nie było, że odeślę laptopa, a sklep uzna, że sam tą rysę zrobiłem i doda kilka nowych od siebie ;) Waham się czy odsyłać, rysa nie jest duża ale zapłaciłem ponad 3k za towar który powinien być nieskazitelny. Jestem trochę pedantyczny... obecny laptop którego mam już 6 lat nie ma ani jednej nawet najmniejszej rysy. Poniżej zdjęcie defektu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 8 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2017 Napisali ci co masz zrobić więc tak zrób. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phill76 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2017 Jeżeli ma Cię to później "drażnić" , to lepiej wymień go od razu ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor25 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2017 Odysłaj, zdecydowanie. Zwłaszcza jak kupowałeś przez net, łaski Ci nie robią, muszą wziąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...