jjey225 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2017 Hej, otóż od pewnego czasu mam dość poważny problem z moim połączeniem internetowym. Otóż, gdy łącze się do mojego routera za pomocą karty wi-fi w komputerze po pewnym czasie następuje skok pingu i i wywala mi neta. Jestem dalej połączony z routerem, a co najciekawsze Windows nie pokazuje nawet znaczka, że nie mam dostępu do internetu. Po dłuższej chwili połączenie wraca, ale tylko na chwile (odłączenie się od sieci wi-fi i ponowne połączenie daje ten sam efekt). Problem ten nie występuje za to na komórce (pomimo tego, że ping czasem mi na niej skacze do 250ms). Jestem zmuszony do podłączania komórki jako karty sieciowej do komputera i za pomocą tethering'u przez kabel łączyć się z internetem. Inny komputer stacjonarny podłączony do routera bezpośrednio przez kabel nie ma takich problemów z utratą pakietów. Sterowniki karty sieciowej w moim komputerze zaktualizowałem do najnowszych (być może są "za nowe" albo coś, nie wiem), próbowałem ręcznie konfigurować kartę sieciową, wyłączałem obsługę IPv6 - nic się nie zmieniło. Karta sieciowa w komputerze: ASUS PCE-N15 11n Wireless LAN PCI-E Card Router: Router TP-Link TL-WR740N Nie mam już pojęcia o co może chodzić i z czym dokładnie jest problem. Planowałem wymienić router na nowszy, lepszy również z 2 antenami jak moja karta sieciowa, ale szkoda mi pieniędzy wydawać nie wiedząc nawet czy to coś pomoże. Macie jakieś pomysły??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2017 (edytowane) Może problem leży właśnie po stronie kartry sieciowej. Ale skoro są skoki pingu na telefonie po WiFi to może to być też problem routera lub co niewykluczone samego internetu, ale to również po kablu by się objawiało wysokim Pingem. Sprawdź najpierw Router. Nie zaszkodzi go wymienić na jakiś inny mocniejszy. Nie polecę Ci nic konkretnego bo średnio się interesuje takimi urządzeniami, bo router zawsze dostawałem od dostawcy i w razie czego oni wymieniali na inny. Ale podobne problemy sam miałem i był winny router, wiec sprawdź go. Potem karta sieciowa. Najlepszy sposób to niestety pożyczyć od kogoś i zastąpic w celu sprawdzenia jak nie chce się kupować nowego. Edytowane 26 Grudnia 2017 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...