Skocz do zawartości
Lux0R

[3000zł]Dopasowanie - Obudowa, Zasilacz, Chłodzenie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jako, ze jestem średnim laikiem w tych sprawach proszę o dopasowanie tak jak w temacie do sprzętu, który już mam wybrany (chyba, ze w tej cenie można coś lepszego wybrać). Oczywiście interesuje mnie tylko AMD z powodu ew. przyszlej rozbudowy. Przeznaczenie gry/internet.

Korzystając z gotowych zestawów (troszkę modyfikacji) z strony purepc podzespoły to:

Płyta główna ASRock AB350M PRO4
Karta graficzna MSI GeForce GTX 1050 Ti Aero ITX OC 4GB GDDR5 lub Palit GeForce GTX 1050 Ti STORMX 4GB GDDDR5
Procesor AMD Ryzen 3 1300X
Pamięć Corsair Vengeance LPX DDR4, 8GB(2x4GB), 3000MHz, CL15 lub HyperX Predator DDR4, 2x4GB, 3000MHz, CL15

Do tego będzie HDD+SSD - napęd optyczny jak już będzie potrzebny to zew. :)

Zasilacz chciałbym z starego PC (https://www.morele.net/zasilacz-corsair-vs-550w-cp-9020097-eu-649048/), ale nie wiem czy to uciągnie.

Jeżeli chodzi o obudowę to interesuje mnie coś małego. PC będzie stal pod stolikiem i przy ścianie. Wysokość stolika 40cm, wiec większość midi tower odpada. Z tego co znalazłem to m.in.:

Thermaltake Core v1
SilentiumPC Alea S25W/S35W/M50
Cooler Master Elite 110/120/130
Chieftec CI-01B-OP

Chłodzenie. Na pewno w zależności od obudowy dokupię dodatkowe wentylatory, ale czy wymienić box na coś innego? Jeżeli tak to na co?

Serdecznie dziękuje z góry za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

R3 1300X to średni pomysł , w podobnej cenie masz I3 8100 + płyta na Z370 ( procek nieco tańszy ale cenę zestawu podnosi płyta na Z370 - najtańsze za 470 zł :( ) , wydajnościowo lepiej niż ten R3 - bardzo wydajny jeden wątek i 4 rdzenie , do tego gry lepiej ogarniają architekturę Intela niż AMD , co do rozbudowy - poza I3 8100 masz jeszcze odblokowanego I3 8350K a także 6 rdzeniowe I5 oraz I7 - I7 ma HT więc konkuruje z R6 6C/12T , Intel planuje też wydać I7 8C/16T ale kiedy i za ile to nie wiadomo .

Corsair VS 550W to budżetówka z 504 W na linii +12V , jak jest niezbyt stary i styrany to powinien dać radę .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ryzen 5 1600 Masz tu od razu 6 rdzeni i 12 wątków + możliwość OC

Asrock AB350M Pro

Corsair 2x4GB 3000MHz CL15

1050 Ti W przyszłości polecam wymianę na coś wydajniejszego

Crucial MX500 500GB Lepsza opcja niż mały SSD + zajmujący miejsce i hałasujący HDD

I obudowa jedna z wymienionych przez ciebie

Zasilacz wystarczy zwłaszcza że cały zestaw będzie pobierać mniej niż 200W

Razem ~3000zł

Edytowane przez Crescendo1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...