Skocz do zawartości
Lux0R

[3000zł]Dopasowanie - Obudowa, Zasilacz, Chłodzenie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jako, ze jestem średnim laikiem w tych sprawach proszę o dopasowanie tak jak w temacie do sprzętu, który już mam wybrany (chyba, ze w tej cenie można coś lepszego wybrać). Oczywiście interesuje mnie tylko AMD z powodu ew. przyszlej rozbudowy. Przeznaczenie gry/internet.

Korzystając z gotowych zestawów (troszkę modyfikacji) z strony purepc podzespoły to:

Płyta główna ASRock AB350M PRO4
Karta graficzna MSI GeForce GTX 1050 Ti Aero ITX OC 4GB GDDR5 lub Palit GeForce GTX 1050 Ti STORMX 4GB GDDDR5
Procesor AMD Ryzen 3 1300X
Pamięć Corsair Vengeance LPX DDR4, 8GB(2x4GB), 3000MHz, CL15 lub HyperX Predator DDR4, 2x4GB, 3000MHz, CL15

Do tego będzie HDD+SSD - napęd optyczny jak już będzie potrzebny to zew. :)

Zasilacz chciałbym z starego PC (https://www.morele.net/zasilacz-corsair-vs-550w-cp-9020097-eu-649048/), ale nie wiem czy to uciągnie.

Jeżeli chodzi o obudowę to interesuje mnie coś małego. PC będzie stal pod stolikiem i przy ścianie. Wysokość stolika 40cm, wiec większość midi tower odpada. Z tego co znalazłem to m.in.:

Thermaltake Core v1
SilentiumPC Alea S25W/S35W/M50
Cooler Master Elite 110/120/130
Chieftec CI-01B-OP

Chłodzenie. Na pewno w zależności od obudowy dokupię dodatkowe wentylatory, ale czy wymienić box na coś innego? Jeżeli tak to na co?

Serdecznie dziękuje z góry za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach