Skocz do zawartości
KING_PROO

Płyta główna z procesorem do 200-300zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam z dniem dzisiejszym swój żywot zakończył mój procesor AMD Athlon x2 64 4000+ . Szukam czegoś w zastępstwie razem z płytą główną( obecnie mam Asus M2V-TVM). Budżet to jakieś 200-300zł. Chciałbym najlepiej coś 64bitowego(bez różnicy czy amd czy intel żeby tylko wydajność była jak najlepsza) gdyż drażniło mnie że mój stary procesor miał tylko 32 bity przez co nie mogłem grac w niektóre gry. Dodam że posiadam kartę graficzną Asusa geforce 8600gt, 3gb ramu ddr2(2x1 i 1x1) oraz zasilacz Fortron atx-350pnr. Nie znam się za bardzo na temacie więc zwracam się do was o pomoc bo chce dostać sprzęt który będzie działał z moimi innymi podzespołami i żeby zasilacz wyrobił bo ma tylko 350W

A i jeszcze mam takie zapytanie. Jeśli posiadam teraz windowsa 7 w wersji dla 32 bitowych procesorów i nie mam już jak odpalić mój komputer żeby zgrać moje ważne pliki to jak później go odpale na procesorze 64 bitowym to jakoś to przejdzie czy nic już nie da rady zrobić i jedynym ratunkiem jest włożenie innego procesora 32 bitowego żeby uzyskać dostęp do moich wszystkich plików?

Dziękuję z góry za pomoc. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie pasowała , 8600GT mimo że stara to jest to już gniazdo PCI-E , stare AGP zostało wycofane z użytku już dawno temu .

Przy zmianie platformy musisz reinstalować system , twój stary nie odpali w ogóle albo będzie sypał błędami , teoretycznie taki system można doprowadzić do ładu ale dużo z tym zachodu - lepiej stawiać system od nowa .

Obecnie każdy procek jest 64-bitowy , czysto 32-bit już nie ma od dość dawna , twój stary procek też był 64-bit - po prostu musisz mieć OS 64-bit aby wykorzystać w pełni procek czy 4+ GB ramu .

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, że musisz zmienić pamięć ram, będziesz potrzebował ddr3.